Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
14
/
42
Prohlédnout znovu
Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Převážná část osazenstva „devítky“ tvoří profesně i lidsky sehranou partu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyházené kamínky je třeba zamést mimo trať
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oblíbená vlajková stafáž po skončení závodu mi zpočátku moc nešla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vlajkou v ruce se tvářím se důležitě, ale borci s odtahovkou si vědí rady i beze mě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pár minut před osmou ráno jsme všichni připraveni
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena