Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
19
/
42
Prohlédnout znovu
Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Převážná část osazenstva „devítky“ tvoří profesně i lidsky sehranou partu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyházené kamínky je třeba zamést mimo trať
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oblíbená vlajková stafáž po skončení závodu mi zpočátku moc nešla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vlajkou v ruce se tvářím se důležitě, ale borci s odtahovkou si vědí rady i beze mě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pár minut před osmou ráno jsme všichni připraveni
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany