Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
3
/
42
Prohlédnout znovu
Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Převážná část osazenstva „devítky“ tvoří profesně i lidsky sehranou partu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyházené kamínky je třeba zamést mimo trať
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oblíbená vlajková stafáž po skončení závodu mi zpočátku moc nešla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vlajkou v ruce se tvářím se důležitě, ale borci s odtahovkou si vědí rady i beze mě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pár minut před osmou ráno jsme všichni připraveni
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre