Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
38
/
42
Prohlédnout znovu
Traťovým komisařem na vlastní kůži: Co všechno musí zvládat?
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Převážná část osazenstva „devítky“ tvoří profesně i lidsky sehranou partu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vyházené kamínky je třeba zamést mimo trať
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oblíbená vlajková stafáž po skončení závodu mi zpočátku moc nešla
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vlajkou v ruce se tvářím se důležitě, ale borci s odtahovkou si vědí rady i beze mě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pár minut před osmou ráno jsme všichni připraveni
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Traťovým komisařem na vlastní kůži
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!