Přední okno s rámem bylo převzato z TR5. Rám byl nejčastěji nalakován černě. Vůz měl 15palcové ráfky s pneumatikami Michelin.|
Zdroj: Wheelsage.org
Předchůdcem Triumphu TR6 byl roadster TR5. Navrhl jej Giovanni Michelotti a řada dílů karoserie byla použita u TR6.|
Zdroj: Postwarclassic.com
Na obrázku jsou modely TR5 a TR6 vedle sebe. Můžete je snadno porovnat. |
Zdroj: Drive-My.com
Přední a zadní část TR6 navrhla německá karosárna Karmann. Hlavní světlomety se přestěhovaly z masky chladiče do blatníků.|
Zdroj: Wheelsage.org
V ostře useknuté zádi s horní odtokovou hranou našly místo velké vodorovné koncové svítilny.|
Zdroj: Wheelsage.org
Triumph TR6 s nasazenou plátěnou střechou je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.|
Zdroj: Karel Haas
Mezi hlavní světlomety byla vložena široká černá mřížka, rozdělená vodorovnou lištou s nápisem TR6 uprostřed.|
Zdroj: Wheelsage.org
TR6 určené k exportu do Severní Ameriky se odlišovaly celooranžovými pomocnými světly pod hlavními světlomety.|
Zdroj: Wheelsage.org
Častou ozdobou byly anglické vlajky na bocích před zadními svítilnami. Vůz na obrázku má navíc ochranný rám na předním nárazníku. |
Zdroj: Classichonestjohn.co.uk
Před nahoru zvedaným víkem zavazadelníku bylo dosti neobvykle umístěno hrdlo benzinové nádrže.|
Zdroj: Wheelsage.org
Palubní deska TR6 s přístroji a ovladači byla obložená dýhou z ořechového dřeva.|
Zdroj: Wheelsage.org
Zadní kola roadsteru Triumph TR6 poháněl vpředu podélně umístěný řadový šestiválec Triumph s rozvodem OHV a objemem 2,5 litru.|
Zdroj: Wheelsage.org
„Americký“ Triumph TR6 s nasazenou pevnou ocelovou odnímatelnou střechou byl na prodej v autobazaru v kanadské Britské Kolumbii.|
Zdroj: Karel Haas
V roce 1974 dostal TR6 gumové nástavce na náraznících připomínající bačkory. Ty byly nutné ke splnění přísných amerických bezpečnostních předpisů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Pod nárazníkem s „bačkorami“ byl umístěn černý spoiler.|
Zdroj: Connorsmotorcar.com
Nevzhledné nástavce byly umístěny i na zadním nárazníku. Na víko kufru se často montoval chromovaný nosič zavazadel.|
Zdroj: Wallpapersafari
Nástupcem TR6 se stal Triumph TR7, vyráběný v letech 1975 až 1981 v provedení kupé a roadster.|
Zdroj: Cars-data.com