Triumph TR6 (1969–76): Pro Evropu se vstřikováním, pro Ameriku s karburátory
9
/
17
Prohlédnout znovu
Triumph TR6 (1969–76): Pro Evropu se vstřikováním, pro Ameriku s karburátory
Přední okno s rámem bylo převzato z TR5. Rám byl nejčastěji nalakován černě. Vůz měl 15palcové ráfky s pneumatikami Michelin.
|
Wheelsage.org
Předchůdcem Triumphu TR6 byl roadster TR5. Navrhl jej Giovanni Michelotti a řada dílů karoserie byla použita u TR6.
|
Postwarclassic.com
Na obrázku jsou modely TR5 a TR6 vedle sebe. Můžete je snadno porovnat.
|
Drive-My.com
Přední a zadní část TR6 navrhla německá karosárna Karmann. Hlavní světlomety se přestěhovaly z masky chladiče do blatníků.
|
Wheelsage.org
V ostře useknuté zádi s horní odtokovou hranou našly místo velké vodorovné koncové svítilny.
|
Wheelsage.org
Triumph TR6 s nasazenou plátěnou střechou je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
|
Karel Haas
Mezi hlavní světlomety byla vložena široká černá mřížka, rozdělená vodorovnou lištou s nápisem TR6 uprostřed.
|
Wheelsage.org
TR6 určené k exportu do Severní Ameriky se odlišovaly celooranžovými pomocnými světly pod hlavními světlomety.
|
Wheelsage.org
Častou ozdobou byly anglické vlajky na bocích před zadními svítilnami. Vůz na obrázku má navíc ochranný rám na předním nárazníku.
|
Classichonestjohn.co.uk
Před nahoru zvedaným víkem zavazadelníku bylo dosti neobvykle umístěno hrdlo benzinové nádrže.
|
Wheelsage.org
Palubní deska TR6 s přístroji a ovladači byla obložená dýhou z ořechového dřeva.
|
Wheelsage.org
Zadní kola roadsteru Triumph TR6 poháněl vpředu podélně umístěný řadový šestiválec Triumph s rozvodem OHV a objemem 2,5 litru.
|
Wheelsage.org
„Americký“ Triumph TR6 s nasazenou pevnou ocelovou odnímatelnou střechou byl na prodej v autobazaru v kanadské Britské Kolumbii.
|
Karel Haas
V roce 1974 dostal TR6 gumové nástavce na náraznících připomínající bačkory. Ty byly nutné ke splnění přísných amerických bezpečnostních předpisů.
|
Wheelsage.org
Pod nárazníkem s „bačkorami“ byl umístěn černý spoiler.
|
Connorsmotorcar.com
Nevzhledné nástavce byly umístěny i na zadním nárazníku. Na víko kufru se často montoval chromovaný nosič zavazadel.
|
Wallpapersafari
Nástupcem TR6 se stal Triumph TR7, vyráběný v letech 1975 až 1981 v provedení kupé a roadster.
|
Cars-data.com
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny