Unikátní řadicí páky: Čím vším se měnily v autech převodové stupně?

4/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Unikátní řadicí páky: Čím vším se měnily v autech převodové stupně?
    Unikátní řadicí páky: Čím vším se měnily v autech převodové stupně?| Zdroj: acz
  • Audi R8 V8
    Audi R8 V8| Zdroj: acz
  • Audi R8 V12 TDI
    Audi R8 V12 TDI| Zdroj: acz
  • Citroen 2CV Hermes Concept
    Citroen 2CV Hermes Concept| Zdroj: acz
  • Citroen 2CV
    Citroen 2CV| Zdroj: acz
  • Citroen SM
    Citroen SM| Zdroj: acz
  • Cord 810
    Cord 810| Zdroj: acz
  • Ferrari F40
    Ferrari F40| Zdroj: acz
  • Ferrari F40
    Ferrari F40| Zdroj: acz
  • Honda Civic Type-R Prototype
    Honda Civic Type-R Prototype| Zdroj: acz
  • Honda Civic Si
    Honda Civic Si| Zdroj: acz
  • Mercedes CLK GTR AMG
    Mercedes CLK GTR AMG| Zdroj: acz
  • Pagani Huayra Prototype
    Pagani Huayra Prototype| Zdroj: acz
  • Pagani Huayra
    Pagani Huayra| Zdroj: acz
  • Renault 4
    Renault 4| Zdroj: acz
  • Renault 4
    Renault 4| Zdroj: acz
  • Spyker C12
    Spyker C12| Zdroj: acz
  • Spyker C8
    Spyker C8| Zdroj: acz
Unikátní řadicí páky: Čím vším se měnily v autech převodové stupně?
Audi R8 V8
Audi R8 V12 TDI
Citroen 2CV Hermes Concept
Citroen 2CV
Citroen SM
Cord 810
Ferrari F40
Ferrari F40
Honda Civic Type-R Prototype
Honda Civic Si
Mercedes CLK GTR AMG
Pagani Huayra Prototype
Pagani Huayra
Renault 4
Renault 4
Spyker C12
Spyker C8