Už tak levná benzinová Omoda 5 je teď v Česku ještě levnější! Ušetříte 100 tisíc

102/146
Přehled fotografií
Zavřít
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Interiér má ryze moderní pojetí, na čínské poměry je decentní a nepřeplácaný a potěší i slušným zpracováním. Displeje mají jednoduchou a přehlednou grafi ku, pracují rychle a ten prostřední dobře reaguje na dotyk. Zásadní problém tak není ani používání klimatizace, která je také pouze na displeji.
    Interiér má ryze moderní pojetí, na čínské poměry je decentní a nepřeplácaný a potěší i slušným zpracováním. Displeje mají jednoduchou a přehlednou grafi ku, pracují rychle a ten prostřední dobře reaguje na dotyk. Zásadní problém tak není ani používání klimatizace, která je také pouze na displeji.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Volič převodovky je pod volantem, možnost manuálního výběru stupňů auto nemá.
    Volič převodovky je pod volantem, možnost manuálního výběru stupňů auto nemá.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.
    V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.
    V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Ve vyhýbacím manévru auto nemá větší problémy, i když nám přijde, že při každém pokusu se chovalo trochu jinak. Hodně zasahuje stabilizace, která auto velmi zbrzdí. Nepomáhá tupé řízení, ale úspěšně jsme mezi kužely projeli i při rychlostech nad 75 km/h.
    Ve vyhýbacím manévru auto nemá větší problémy, i když nám přijde, že při každém pokusu se chovalo trochu jinak. Hodně zasahuje stabilizace, která auto velmi zbrzdí. Nepomáhá tupé řízení, ale úspěšně jsme mezi kužely projeli i při rychlostech nad 75 km/h.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Pneumatiky v testu: Kumho WinterCraft WS71 SUV 215/55 R18
    Pneumatiky v testu: Kumho WinterCraft WS71 SUV 215/55 R18| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Kufr má udávanou kapacitu 370 litrů, připadá nám ale o něco větší. Po sklopení sedaček vznikne rovná plocha, kapacita se navýší na 1149 litrů.
    Kufr má udávanou kapacitu 370 litrů, připadá nám ale o něco větší. Po sklopení sedaček vznikne rovná plocha, kapacita se navýší na 1149 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Pod podlážkou je i prostor pro rezervu, která je v základní výbavě.
    Pod podlážkou je i prostor pro rezervu, která je v základní výbavě.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Přeplňovaná šestnáctistovka Kunpeng je z vlastního vývoje Chery a její projev není špatný. Zapracovat by ještě mohli na spotřebě a odhlučnění.
    Přeplňovaná šestnáctistovka Kunpeng je z vlastního vývoje Chery a její projev není špatný. Zapracovat by ještě mohli na spotřebě a odhlučnění.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Auto v základu obouvá 18" kola, která má i testovaný kus. Zapracovat by se mělo na odhlučnění, slušné jsou brzdy, které mají adekvátní účinnost.
    Auto v základu obouvá 18" kola, která má i testovaný kus. Zapracovat by se mělo na odhlučnění, slušné jsou brzdy, které mají adekvátní účinnost.| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda 5 1.6 TGDI
    Omoda 5 1.6 TGDI| Zdroj: Svět motorů/Jakub Šuplata
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Elektrická verze se liší více zakrytou maskou a rovněž aerodynamicky navrženými koly.
    Elektrická verze se liší více zakrytou maskou a rovněž aerodynamicky navrženými koly.| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda E5
    Omoda E5| Zdroj: Chery
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Interiér sází na minimalismus a dotykové ovládání, dva 12,3“ jsou součástí základní výbavy.
    Interiér sází na minimalismus a dotykové ovládání, dva 12,3“ jsou součástí základní výbavy.| Zdroj: Omoda
  • Středový panel je dostatečně široký a pojme tak hned dvě indukční nabíječky mobilu vedle sebe.
    Středový panel je dostatečně široký a pojme tak hned dvě indukční nabíječky mobilu vedle sebe.| Zdroj: Chery
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda C5 zaujme úzkými světly, které propojuje dekorační linka.
    Omoda C5 zaujme úzkými světly, které propojuje dekorační linka.| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Atraktivitu dynamicky střižené zádi a zvyšují i koncová světla přes celou šířku vozu.
    Atraktivitu dynamicky střižené zádi a zvyšují i koncová světla přes celou šířku vozu.| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Omoda 5
    Omoda 5| Zdroj: Omoda
  • Kola mají standardní rozměr 18 palců, k dispozici je i dvoubarevný design.
    Kola mají standardní rozměr 18 palců, k dispozici je i dvoubarevný design.| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
  • Chery Omoda 5
    Chery Omoda 5| Zdroj: Chery
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Interiér má ryze moderní pojetí, na čínské poměry je decentní a nepřeplácaný a potěší i slušným zpracováním. Displeje mají jednoduchou a přehlednou grafi ku, pracují rychle a ten prostřední dobře reaguje na dotyk. Zásadní problém tak není ani používání klimatizace, která je také pouze na displeji.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Volič převodovky je pod volantem, možnost manuálního výběru stupňů auto nemá.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.
V prostornosti auto ztrácí nejvíce, zejména příliš nízká střecha vepředu je zásadní problém. Opěradlo by se dalo sklopit více dozadu, čímž ale utrpí bezpečnost řízení. Doporučit tedy auto můžeme jen osobám menším než 185 cm.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Ve vyhýbacím manévru auto nemá větší problémy, i když nám přijde, že při každém pokusu se chovalo trochu jinak. Hodně zasahuje stabilizace, která auto velmi zbrzdí. Nepomáhá tupé řízení, ale úspěšně jsme mezi kužely projeli i při rychlostech nad 75 km/h.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Pneumatiky v testu: Kumho WinterCraft WS71 SUV 215/55 R18
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Kufr má udávanou kapacitu 370 litrů, připadá nám ale o něco větší. Po sklopení sedaček vznikne rovná plocha, kapacita se navýší na 1149 litrů.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Pod podlážkou je i prostor pro rezervu, která je v základní výbavě.
Přeplňovaná šestnáctistovka Kunpeng je z vlastního vývoje Chery a její projev není špatný. Zapracovat by ještě mohli na spotřebě a odhlučnění.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Auto v základu obouvá 18" kola, která má i testovaný kus. Zapracovat by se mělo na odhlučnění, slušné jsou brzdy, které mají adekvátní účinnost.
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda 5 1.6 TGDI
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Elektrická verze se liší více zakrytou maskou a rovněž aerodynamicky navrženými koly.
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda E5
Omoda 5
Interiér sází na minimalismus a dotykové ovládání, dva 12,3“ jsou součástí základní výbavy.
Středový panel je dostatečně široký a pojme tak hned dvě indukční nabíječky mobilu vedle sebe.
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda C5 zaujme úzkými světly, které propojuje dekorační linka.
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Atraktivitu dynamicky střižené zádi a zvyšují i koncová světla přes celou šířku vozu.
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Omoda 5
Kola mají standardní rozměr 18 palců, k dispozici je i dvoubarevný design.
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5
Chery Omoda 5