Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný
    Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Procentuální podíl drahých kovů ve vzorku ze zkušebního vrtu se vynásobí celkovou hmotností fi ltrační vložky. Tím získáme hmotnost drahých kovů v testovaném filtru.
    Procentuální podíl drahých kovů ve vzorku ze zkušebního vrtu se vynásobí celkovou hmotností fi ltrační vložky. Tím získáme hmotnost drahých kovů v testovaném filtru.| Zdroj: acz
  • Všichni výrobci se snaží udávat shodu s originálním objednacím číslem jako takzvanou referenci OE. Na motorizaci 1.6 TDI je však nabídka fi ltrů velice skromná – kromě dvou originálů jen JMJ. Doufejme, že se nyní trh rozjede.
    Všichni výrobci se snaží udávat shodu s originálním objednacím číslem jako takzvanou referenci OE. Na motorizaci 1.6 TDI je však nabídka fi ltrů velice skromná – kromě dvou originálů jen JMJ. Doufejme, že se nyní trh rozjede.| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Filtr Škoda Economy
    Filtr Škoda Economy| Zdroj: acz
  • Filtr JMJ
    Filtr JMJ| Zdroj: acz
  • Filtr JMJ
    Filtr JMJ| Zdroj: acz
  • Filtr Škoda Economy
    Filtr Škoda Economy| Zdroj: acz
  • Filtr Škoda Originál
    Filtr Škoda Originál| Zdroj: acz
  • Filtr Škoda Originál
    Filtr Škoda Originál| Zdroj: acz
  • Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
    Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.| Zdroj: acz
  • Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
    Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.| Zdroj: acz
  • Z každého tělesa jsme odvrtali vzorek a měřili, kolik je v něm platiny a paladia.
    Z každého tělesa jsme odvrtali vzorek a měřili, kolik je v něm platiny a paladia.| Zdroj: acz
  • Orientační měření sycení katalyzátoru speciálním spektrometrem
    Orientační měření sycení katalyzátoru speciálním spektrometrem| Zdroj: acz
  • Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
    Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.| Zdroj: acz
  • Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
    Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.| Zdroj: acz
  • Filtr JMJ nemůže fungovat, jelikož je skrz něj vidět. Saze tak volně vyletí ven.
    Filtr JMJ nemůže fungovat, jelikož je skrz něj vidět. Saze tak volně vyletí ven.| Zdroj: acz
Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Procentuální podíl drahých kovů ve vzorku ze zkušebního vrtu se vynásobí celkovou hmotností fi ltrační vložky. Tím získáme hmotnost drahých kovů v testovaném filtru.
Všichni výrobci se snaží udávat shodu s originálním objednacím číslem jako takzvanou referenci OE. Na motorizaci 1.6 TDI je však nabídka fi ltrů velice skromná – kromě dvou originálů jen JMJ. Doufejme, že se nyní trh rozjede.
Škoda Octavia
Filtr Škoda Economy
Filtr JMJ
Filtr JMJ
Filtr Škoda Economy
Filtr Škoda Originál
Filtr Škoda Originál
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
Z každého tělesa jsme odvrtali vzorek a měřili, kolik je v něm platiny a paladia.
Orientační měření sycení katalyzátoru speciálním spektrometrem
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
Filtr JMJ nemůže fungovat, jelikož je skrz něj vidět. Saze tak volně vyletí ven.