Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný|
Zdroj: acz
Škoda Octavia|
Zdroj: acz
Škoda Octavia|
Zdroj: acz
Škoda Octavia|
Zdroj: acz
Procentuální podíl drahých kovů ve vzorku ze zkušebního vrtu se vynásobí celkovou hmotností fi ltrační vložky. Tím získáme hmotnost drahých kovů v testovaném filtru.|
Zdroj: acz
Všichni výrobci se snaží udávat shodu s originálním objednacím číslem jako takzvanou referenci OE. Na motorizaci 1.6 TDI je však nabídka fi ltrů velice skromná – kromě dvou originálů jen JMJ. Doufejme, že se nyní trh rozjede.|
Zdroj: acz
Škoda Octavia|
Zdroj: acz
Filtr Škoda Economy|
Zdroj: acz
Filtr JMJ|
Zdroj: acz
Filtr JMJ|
Zdroj: acz
Filtr Škoda Economy|
Zdroj: acz
Filtr Škoda Originál|
Zdroj: acz
Filtr Škoda Originál|
Zdroj: acz
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.|
Zdroj: acz
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.|
Zdroj: acz
Z každého tělesa jsme odvrtali vzorek a měřili, kolik je v něm platiny a paladia.|
Zdroj: acz
Orientační měření sycení katalyzátoru speciálním spektrometrem|
Zdroj: acz
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.|
Zdroj: acz
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.|
Zdroj: acz
Filtr JMJ nemůže fungovat, jelikož je skrz něj vidět. Saze tak volně vyletí ven.|
Zdroj: acz