Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný
10
/
20
Prohlédnout znovu
Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný
Velký test filtrů pevných částic pro Škodu Octavia 1.6 TDI. Levný, levnější a žádný
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Procentuální podíl drahých kovů ve vzorku ze zkušebního vrtu se vynásobí celkovou hmotností fi ltrační vložky. Tím získáme hmotnost drahých kovů v testovaném filtru.
|
acz
Všichni výrobci se snaží udávat shodu s originálním objednacím číslem jako takzvanou referenci OE. Na motorizaci 1.6 TDI je však nabídka fi ltrů velice skromná – kromě dvou originálů jen JMJ. Doufejme, že se nyní trh rozjede.
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Filtr Škoda Economy
|
acz
Filtr JMJ
|
acz
Filtr JMJ
|
acz
Filtr Škoda Economy
|
acz
Filtr Škoda Originál
|
acz
Filtr Škoda Originál
|
acz
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
|
acz
Motorizace 1.6 TDI mají z výroby filtr bez druhého vývodu pro diferenční tlak, který zde senzor nabírá z atmosféry. Paradoxně dražší filtr Škoda Originál tak má jeden vývod navíc, který musíte zaslepit.
|
acz
Z každého tělesa jsme odvrtali vzorek a měřili, kolik je v něm platiny a paladia.
|
acz
Orientační měření sycení katalyzátoru speciálním spektrometrem
|
acz
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
|
acz
Funkční oxidační katalyzátor se po zahřátí v přítomnosti paliva rozžhaví. Polský JMJ zůstal černý, i když jsme palivo zapálili.
|
acz
Filtr JMJ nemůže fungovat, jelikož je skrz něj vidět. Saze tak volně vyletí ven.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků