Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
6
/
32
Prohlédnout znovu
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS: Testujeme ikonický skútr!
|
acz
V jednoduchosti je krása. Palubní elektroniku lze přes USB připojit k mobilu a na něm pak číst ještě víc informací.
|
acz
Vespa je o designu a detailech. Kolébkovým spínačem lze deaktivovat systém stop–start.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Podsedlový prostor můžete otevřít i dálkově. Když je přilba menší, vejdou se i dvě.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Přední kolo je zavěšené na kyvném mechanismu s nízkým třením. Brzdy jsou účinné, na páčky je třeba trochu přitlačit.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Sedlo i karoserie jsou široké, při zastavení si slušně protáhnete kyčle. Stupačka spolujezdce vyloženě překáží, stejně jako jeho nohy.
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
Vespa GTS 125ie Super Sport ABS
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu