Mitsubishi Galant (1969–1976): Legenda střední třídy začínala jako kompakt

5/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mitsubishi Colt Galant GS z roku 1969 měl obdélníkové světlomety zasazené do široké masky chladiče s černou plastovou mřížkou.
    Mitsubishi Colt Galant GS z roku 1969 měl obdélníkové světlomety zasazené do široké masky chladiče s černou plastovou mřížkou.| Zdroj: Mitsubishi
  • Sedan Colt Galant měl rozvor náprav 2420 mm, byl dlouhý 4080 mm, široký 1560 mm a vysoký 1370 mm.
    Sedan Colt Galant měl rozvor náprav 2420 mm, byl dlouhý 4080 mm, široký 1560 mm a vysoký 1370 mm.| Zdroj: Mitsubishi
  • Čtyřdveřové sedany Mitsubishi Colt Galant první generace měly v provedení GL dvojité světlomety a chromované rámečky oken.
    Čtyřdveřové sedany Mitsubishi Colt Galant první generace měly v provedení GL dvojité světlomety a chromované rámečky oken.| Zdroj: Mitsubishi
  • Moderní tvary sedanu nazvali designeři Mitsubishi "Dynawedge", aby zdůraznily aerodynamické kvality vozu a mírně klínový profil.
    Moderní tvary sedanu nazvali designeři Mitsubishi "Dynawedge", aby zdůraznily aerodynamické kvality vozu a mírně klínový profil.| Zdroj: Mitsubishi
  • V roce 1970 následovalo dvoudveřové kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).
    V roce 1970 následovalo dvoudveřové kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).| Zdroj: Mitsubishi
  • Kupé Colt Galant mělo vzadu dvě trojice koncových světel a více skloněné zadní okno navozující dojem splývající zádi.
    Kupé Colt Galant mělo vzadu dvě trojice koncových světel a více skloněné zadní okno navozující dojem splývající zádi.| Zdroj: Mitsubishi
  • Ve stejném roce jako kupé se na trhu objevilo pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant s šesti bočními okny.
    Ve stejném roce jako kupé se na trhu objevilo pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant s šesti bočními okny.| Zdroj: Mitsubishi
  • Kupé Mitsubishi Galant FTO bylo postaveno v roce 1971 na podvozku s rozvorem zkráceným o 12 cm.
    Kupé Mitsubishi Galant FTO bylo postaveno v roce 1971 na podvozku s rozvorem zkráceným o 12 cm.| Zdroj: Mitsubishi
  • Kupé Mitsubishi Galant GTO se splývavou zádí (fastback) se inspirovalo americkými „muscle cars“ a nabízelo se s motory Saturn a dvoulitrovým Astronem.
    Kupé Mitsubishi Galant GTO se splývavou zádí (fastback) se inspirovalo americkými „muscle cars“ a nabízelo se s motory Saturn a dvoulitrovým Astronem.| Zdroj: Mitsubishi
  • Sedany Mitsubishi Galant GS se občas objevovaly na rallyeových tratích, nejčastěji v Austrálii. Později je nahradily Lancery.
    Sedany Mitsubishi Galant GS se občas objevovaly na rallyeových tratích, nejčastěji v Austrálii. Později je nahradily Lancery.| Zdroj: Mitsubishi
  • Kupé Mitsubishi Colt Galant druhé generace z roku 1973 mělo zaoblenější tvary připomínající design ve stylu „láhev Coca-Coly“.
    Kupé Mitsubishi Colt Galant druhé generace z roku 1973 mělo zaoblenější tvary připomínající design ve stylu „láhev Coca-Coly“.| Zdroj: Mitsubishi
  • Sedan Mitsubishi Colt Galant druhé generace série A114 s motorem Astron o objemu 1,85 litru a výkonu 105 koní.
    Sedan Mitsubishi Colt Galant druhé generace série A114 s motorem Astron o objemu 1,85 litru a výkonu 105 koní.| Zdroj: Mitsubishi
  • Nejvýkonnějším Galantem byl model 2000 poháněný dvoulitrovým čtyřválcem s výkonem 115 koní, dosahující rychlost 170 km/h.
    Nejvýkonnějším Galantem byl model 2000 poháněný dvoulitrovým čtyřválcem s výkonem 115 koní, dosahující rychlost 170 km/h.| Zdroj: Mitsubishi
  • Během výroby docházelo k drobným změnám designu, hlavně přední masky. Toto kupé Galant je z roku 1975.
    Během výroby docházelo k drobným změnám designu, hlavně přední masky. Toto kupé Galant je z roku 1975.| Zdroj: Mitsubishi
  • Stejně jako u první generace bylo nejpohlednější dvoudveřové kupé hardtop s absencí středových střešních sloupků a čtyřmi kruhovými světlomety vpředu.
    Stejně jako u první generace bylo nejpohlednější dvoudveřové kupé hardtop s absencí středových střešních sloupků a čtyřmi kruhovými světlomety vpředu.| Zdroj: Mitsubishi
  • Pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant Estate z roku 1975 nabízelo více prostoru pro zavazadla.
    Pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant Estate z roku 1975 nabízelo více prostoru pro zavazadla.| Zdroj: Mitsubishi
  • Elegantní tvary vozů Mitsubishi Galant našly velkou oblibu u japonských žen.
    Elegantní tvary vozů Mitsubishi Galant našly velkou oblibu u japonských žen.| Zdroj: Mitsubishi
Mitsubishi Colt Galant GS z roku 1969 měl obdélníkové světlomety zasazené do široké masky chladiče s černou plastovou mřížkou.
Sedan Colt Galant měl rozvor náprav 2420 mm, byl dlouhý 4080 mm, široký 1560 mm a vysoký 1370 mm.
Čtyřdveřové sedany Mitsubishi Colt Galant první generace měly v provedení GL dvojité světlomety a chromované rámečky oken.
Moderní tvary sedanu nazvali designeři Mitsubishi "Dynawedge", aby zdůraznily aerodynamické kvality vozu a mírně klínový profil.
V roce 1970 následovalo dvoudveřové kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).
Kupé Colt Galant mělo vzadu dvě trojice koncových světel a více skloněné zadní okno navozující dojem splývající zádi.
Ve stejném roce jako kupé se na trhu objevilo pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant s šesti bočními okny.
Kupé Mitsubishi Galant FTO bylo postaveno v roce 1971 na podvozku s rozvorem zkráceným o 12 cm.
Kupé Mitsubishi Galant GTO se splývavou zádí (fastback) se inspirovalo americkými „muscle cars“ a nabízelo se s motory Saturn a dvoulitrovým Astronem.
Sedany Mitsubishi Galant GS se občas objevovaly na rallyeových tratích, nejčastěji v Austrálii. Později je nahradily Lancery.
Kupé Mitsubishi Colt Galant druhé generace z roku 1973 mělo zaoblenější tvary připomínající design ve stylu „láhev Coca-Coly“.
Sedan Mitsubishi Colt Galant druhé generace série A114 s motorem Astron o objemu 1,85 litru a výkonu 105 koní.
Nejvýkonnějším Galantem byl model 2000 poháněný dvoulitrovým čtyřválcem s výkonem 115 koní, dosahující rychlost 170 km/h.
Během výroby docházelo k drobným změnám designu, hlavně přední masky. Toto kupé Galant je z roku 1975.
Stejně jako u první generace bylo nejpohlednější dvoudveřové kupé hardtop s absencí středových střešních sloupků a čtyřmi kruhovými světlomety vpředu.
Pětidveřové kombi Mitsubishi Colt Galant Estate z roku 1975 nabízelo více prostoru pro zavazadla.
Elegantní tvary vozů Mitsubishi Galant našly velkou oblibu u japonských žen.