Daihatsu Charade (1977–1983): Velké malé auto, které si oblíbili Japonci i Chilané
Pětidveřový hatchback Daihatsu Charade první generace měl širokou přední masku mezi kruhovými světlomety. Přední blikače byly umístěny v černém nárazníku.
|
Daihatsu
Předchůdcem Daihatsu Charade byl model Consorte vyráběný v letech 1966 až 1977.
|
Daihatsu
Zadní dveře se zadním oknem se vyklápěly nahoru. V pevné zadní stěně byla umístěna koncová světla.
|
Daihatsu
Charade G10 první série měl jednoduché elegantní tvary samonosné karoserie.
|
Daihatsu
Některé modely Charade měly odlišnou přední masku s logem uprostřed a chromované nárazníky.
|
Daihatsu
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před dvouramenným volantem.
|
Daihatsu
Přístup do zavazadlového prostoru byl snadný díky výklopnému víku. Nevýhodou byla vysoká nakládací hrana.
|
Daihatsu
Na podzim 1978 se začal prodávat třídveřový hatchback Daihatsu Charade Runabout s neobvyklými kruhovými okny v C sloupcích.
|
Daihatsu
Druhá série Charade G10 se začala vyrábět v říjnu 1980 a odlišovala se jiným designem masky chladiče a obdélníkovými světlomety.
|
Daihatsu
Nárazníky byly černé jen v rozích, rovné části byly chromované s černou lištou uprostřed.
|
Daihatsu
Daihatsu_Charade druhé série měl trochu odlišná zadní světla uspořádaná vodorovně.
|
Daihatsu
Třídveřové hatchbacky Runabout se do Chile dodávaly s litrovými tříválci CB20 a měly pětistupňovou manuální převodovku.
|
Auto-zer
V roce 1981 představilo Daihatsu koncept vozu s litrovým turbomotorem, vyvinutým ve spolupráci s firmou De Tomaso Automobili.
|
Daihatsu
„Chilské“ hatchbacky Charade G20 poháněly tříválce verze CD s objemem sníženým na 843 cm3 a výkonem 41 k (30 kW).
|
Wikipedia
Hatchbacky Daihatsu Charade G20 se dodávaly do Chile a dalších latinskoamerických zemí v podobě druhé série G10 s obdélníkovými světlomety.
|
Daihatsu.csmd.cz