Turínský designér Pietro Frua vyrobil tři kupé se zvýšenou střechou, které je možné považovat za téměř čtyřmístné.|
Zdroj: Wheelsage.org
Turínská Carrozzeria Allemano postavila na podvozku Maserati 5000 GT celkem 22 karoserií kupé 2+2.|
Zdroj: Wikimedia Commons
Maserati 5000 GT Allemano mělo tenké střešní sloupky a panoramatické zadní okno.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzadu mělo kupé Allemano malá vodorovná křidélka a pod nimi trojice malých kruhových svítilen.|
Zdroj: Autodius
Maska chladiče se zakulacenými rohy byla uprostřed ozdobena velkým trojzubcem. Po stranách byly umístěny obdélníkové světlomety a pod nimi směrové blikače.|
Zdroj: Wheelsage.org
První ze čtyř karoserií pro Maserati 5000 GT dodala karosárna Touring v roce 1959.|
Zdroj: Ultimagecarpage
Do oválné přední masky s mřížováním byly vsazeny čtyři kruhové světlomety a uprostřed otvor s velkým trojzubcem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Masivní spodní část kontrastovala s filigránsky tenkými střešními sloupky a nápaditou přídí.|
Zdroj: Wikipedia
Iniciátorem projektu byl íránský šáh Rezá Pahlaví. Na jeho počest dostal vůz přezdívku Scià di Persia.|
Zdroj: Wikipedia
Malá italská karosárna Monterosa postavila jeden kus kupé 5000 GT pro tenistu Filippa Montanariho.|
Zdroj: Sports Car Digest
Celkem vyrobil Touring čtyři karoserie, které se v detailech lišily, například tvarem nárazníků nebo světlomety.|
Zdroj: Ultimagecarpage
Kupé Maserati 5000 GT s karoserií Bertone z roku 1961 bývá považováno za nekrásnější 5000 GT.|
Zdroj: Wheelsage.org
Tom Tjaarda navrhl v roce 1961 jediné kupé Maserati 5000 GT s manýristickými liniemi, jehož dvoudveřovou karoserii 2+2 vyrobila Ghia.|
Zdroj: Virtual Garage
Kupé Maserati 5000 GT s karoserií Ghia mělo rozměry 4580 x 1680 x 1300 mm a vážilo 1500 kg.|
Zdroj: Wheelsage.org
Maserati 5000 GT mělo luxusní interiér s koženými sedadly a dřevěný věnec volantu Nardi.|
Zdroj: Wood - Sportwagen
Giovanni Michelotti navrhl v roce 1961 karoserii kupé Maserati 5000 GT pro amerického závodníka Briggse Cunninghama.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jedna Pininfarinova karoserie se objevila na podvozku 5000 GT. Šéf automobilky Fiat Agnelli nechal karoserii svého Ferrari 400 Superamerica namontovat na podvozek Maserati 5000 GT.|
Zdroj: Designers Digest
Typickými rysy byla zakřivená boční okna za okny dveří a výrazné zadní panoramatické okno.|
Zdroj: Wheelsage.org