Lamborghini 400 GT (1966–1968): Čtyřlitrový V12 pod kapotou
1
/
20
Prohlédnout znovu
Lamborghini 400 GT (1966–1968): Čtyřlitrový V12 pod kapotou
Během výroby 400 GT byly elipsovité světlomety nahrazeny dvojitými kruhovými světly.
|
Lambocars.com
Sportovní kupé Lamborghini 400 GT vycházelo z modelu 350 GT, prvního sériově vyráběného automobilu značky Lamborghini.
|
Wheelsage.org
Karoserie dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT byla totožná s 350 GT, včetně rozvoru 2 550 mm.
|
Wheelsage.org
Lamborghini 400 GT mělo vnější rozměry 4 470 x 1 730 x 1 257 mm (délka x šířka x výška).
|
Wheelsage.org
Luxusně vybavený interiér měl před tříramenným sportovním volantem velký otáčkoměr a rychloměr.
|
Wheelsage.org
Kupé 400 GT mělo kožená sedadla a za sedadly byla lavice určená k odkládání zavazadel.
|
Wheelsage.org
V roce 1966 postavila Carrozzeria Touring funkční prototyp dvoumístného kupé Lamborghini 400 GT Flying Star II.
|
Supercars.net
Dvoumístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT Monza bylo vyrobeno v jediném exempláři v dílně Neri a Bonacini na podvozku 400 GT.
|
Wheelsage.org
Široké zadní sloupky Monzy skrývaly trubkovou konstrukci chránící posádku při převrácení vozu.
|
Flickr
Světlomety 400 GT vystupovaly z nízké přídě a do masky zasahoval dělený nárazník.
|
Wheelsage.org
Při stejném rozvoru 2 550 mm bylo kupé 400 GT 2+2 proti dvoumístné verzi delší (4 640 mm) a mělo odlišnou linii střechy.
|
Wheelsage.org
Všechny Lamborghini 400 GT a 400 GT 2+2 měly 15palcová kola s drátovým výpletem a centrální maticí.
|
Classicdigest.com
Čtyřmístné sportovní kupé Lamborghini 400 GT 2+2 mělo o něco nižší a jinak tvarované zadní okno.
|
Wheelsage.org
Toto kupé 400 GT 2+2 vlastnil člen skupiny Beatles Paul McCartney, nadšený sběratel automobilů.
|
E15
Všechna kupé 400 GT poháněl motor V12 s objemem válců 3 929 cm3 a výkonem 320 koní.
|
Wheelsage.org
Prodloužení karoserie umožnilo instalaci dvojice zadních sedadel, umístěných po stranách středového tunelu.
|
Wheelsage.org
400 GT 2+2 mělo na pravém zadním sloupku zakryté víčko nádrže.
|
Carpixel.net
Ve stupňovité zádi mělo Lambo dvojici vodorovných koncových zadních světel a tenký dělený nárazník.
|
Carpixel.net
Z pouhých 23 vyrobených vozů Lamborghini 400 GT se zachovalo jen pár a dnes se cení na půl milionu dolarů.
|
Lambocars.com
Nástupcem sportovních vozů 400 GT a 400 GT 2+2 se stalo v roce 1968 Lamborghini Islero s karoserií Marazzi.
|
Wheelsage.org
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií