Logo magazínu

Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford

1/16
Prohlédnout znovu

Lagonda 3 Litre (1953–1958): Šestiválcová kupé, sedany a kabriolety s karoserií Tickford

Čtyřdveřová Lagonda 3 Litre Sports Saloon se vyráběla v letech 1954 až 1958. | Karel Haas
Předchůdcem Lagondy 3 Litre byl sedan Lagonda 2.6 Litre Saloon, vyráběný v letech 1948 až 1953. | Wheelsage.org
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Lagonda 3 Litre s karoserií Tickford. Vyrábělo se v letech 1953 až 1956. | Wheelsage.org
Přední blatníky již byly plynule zapuštěny do boků a navazovaly na ně kapkovité zadní blatníky. | Wheelsage.org
Kruhové přední světlomety našly místo v rozích karoserie a pod nimi se nacházely malé směrové blikače. | Wheelsage.org
V luxusním interiéru měly Lagondy 3 Litre palubní desku potaženou leštěnou ořechovou dýhou. Dýhované byly také pásy na dveřích pod okny. | Wheelsage.org
Současně s kupé se v roce 1953 začal vyrábět dvoudveřový čtyřmístný kabriolet s karoserií Tickford. | Wheelsage.org
Kabriolet měl plátěnou stahovací střechu s malým zadním oknem, uloženou pod krytem za zadními sedadly. | Wheelsage.org
Od horní hrany blatníků směrem dolů byl kabriolet totožný s kupé, včetně rozměrů. | Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. Nastavitelné loketní opěrky byly také na předních dveřích. | Wheelsage.org
Lagondu 3 Litre poháněl řadový šestiválec s objemem 2 922 cm3 a rozvodem DOHC. | Wheelsage.org
Sedan měl větrací okénka v oknech dveří a boční lišty byly prodlouženy směrem dopředu. | Wheelsage.org
Od kupé se sedan lišil jinak tvarovanými a výše umístěnými koncovými svítilnami. | Wheelsage.org
Kožená sedadla byla vpředu dělená a vzadu lavicová se sklopnou opěrkou loktů uprostřed. | Wheelsage.org
Častým doplňkem Lagondy 3 Litre byly pomocné světlomety umístěné na předním nárazníku. | Wheelsage.org
Nástupcem Lagondy 3 Litre byl luxusní sedan Rapide s karoserií Touring a pohonem zadních kol čtyřlitrovým řadovým šestiválcem. | Wheelsage.org

TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší

Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto

Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický

Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu

5G technologie v autech: Revoluční i děsivá. 7 pro a 7 proti