Vozy Hudson Italia se pravidelně účastní na soutěžích elegance a pravidelně tam získávají ocenění.
|
Wheelsage.org
Prototyp kupé Hudson Italia. Po jeho dokončení v září 1953 s ním Spring s manželkou jezdili po Itálii.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové kupé s hliníkovou karoserií v italském stylu Hudson Italia mělo panoramatické přední okno.
|
Wheelsage.org
Originální bylo umístění koncových světel, směrovek a zpětných světlometů do zakončení tří chromovaných trubek na bocích zadních blatníků.
|
Wheelsage.org
Šestice vyrobených Hudsonů Italia před továrnou Carrozzeria Touring v Miláně.
|
Wheelsage.org
Přední nárazník byl uprostřed zalomený ve tvaru obráceného písmene V a zasahoval do velké oválné masky chladiče.
|
Wheelsage.org
Nad zadním oknem měla Italia otvory k průtokovému větrání interiéru.
|
Wheelsage.org
Otvory ve tvaru obráceného písmene V nad hlavními světlomety měly sloužit k přivádění chladicího vzduchu k předním brzdám.
|
Wheelsage.org
Hudson Italia měl rozvor náprav 2 667 mm a byl dlouhý 4 648 mm.
|
Wheelsage.org
Otvory na bocích před zadními koly měly za úkol ochlazovat zadní brzdy.
|
carstylecritic.blogspot.com
K pohonu zadních kol Hudsonu Italia byl zvolen řadový šestiválec s objemem 3,3 litru a nejvyšším výkonem 116 k (85 kW).
|
Wheelsage.org
Hudson Italia měl několik pokrokových řešení, jako dveře zasahující do střechy k usnadnění nastupování a vystupování.
|
Wheelsage.org
Lavice za sedadly sloužila k ukládání zavazadel, které mohly být zajištěny proti posuvu řemeny.
|
Wheelsage.org
Matná palubní deska měla červenou barvu. Před dvouramenným volantem byl malý přístrojový panel s půlkruhovým rychloměrem.
|
Wheelsage.org
Sklopná opěradla sedadel byla tvořena dvěma tvarovanými podpěrami pro ramena a pro spodní část zad.
|
Wheelsage.org
Pod víkem zadního zavazadlového prostoru našlo místo náhradní kolo.
|
Wheelsage.org
Většina vyrobených kupé Hudson Italia byla prodána v Jižní Kalifornii. Líbil se hlavně ženám.
|
Wheelsage.org
Hudson Italia využíval mechaniku sériového Hudsonu Super Jet z roku 1954.
|
Mecum