Hudson Italia (1953–1954): Amerika z Milána

1/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vozy Hudson Italia se pravidelně účastní na soutěžích elegance a pravidelně tam získávají ocenění.
    Vozy Hudson Italia se pravidelně účastní na soutěžích elegance a pravidelně tam získávají ocenění.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prototyp kupé Hudson Italia. Po jeho dokončení v září 1953 s ním Spring s manželkou jezdili po Itálii.
    Prototyp kupé Hudson Italia. Po jeho dokončení v září 1953 s ním Spring s manželkou jezdili po Itálii.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové kupé s hliníkovou karoserií v italském stylu Hudson Italia mělo panoramatické přední okno.
    Dvoudveřové kupé s hliníkovou karoserií v italském stylu Hudson Italia mělo panoramatické přední okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Originální bylo umístění koncových světel, směrovek a zpětných světlometů do zakončení tří chromovaných trubek na bocích zadních blatníků.
    Originální bylo umístění koncových světel, směrovek a zpětných světlometů do zakončení tří chromovaných trubek na bocích zadních blatníků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Šestice vyrobených Hudsonů Italia před továrnou Carrozzeria Touring v Miláně.
    Šestice vyrobených Hudsonů Italia před továrnou Carrozzeria Touring v Miláně.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední nárazník byl uprostřed zalomený ve tvaru obráceného písmene V a zasahoval do velké oválné masky chladiče.
    Přední nárazník byl uprostřed zalomený ve tvaru obráceného písmene V a zasahoval do velké oválné masky chladiče.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nad zadním oknem měla Italia otvory k průtokovému větrání interiéru.
    Nad zadním oknem měla Italia otvory k průtokovému větrání interiéru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Otvory ve tvaru obráceného písmene V nad hlavními světlomety měly sloužit k přivádění chladicího vzduchu k předním brzdám.
    Otvory ve tvaru obráceného písmene V nad hlavními světlomety měly sloužit k přivádění chladicího vzduchu k předním brzdám.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Hudson Italia měl rozvor náprav 2 667 mm a byl dlouhý 4 648 mm.
    Hudson Italia měl rozvor náprav 2 667 mm a byl dlouhý 4 648 mm.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Otvory na bocích před zadními koly měly za úkol ochlazovat zadní brzdy.
    Otvory na bocích před zadními koly měly za úkol ochlazovat zadní brzdy.| Zdroj: carstylecritic.blogspot.com
  • K pohonu zadních kol Hudsonu Italia byl zvolen řadový šestiválec s objemem 3,3 litru a nejvyšším výkonem 116 k (85 kW).
    K pohonu zadních kol Hudsonu Italia byl zvolen řadový šestiválec s objemem 3,3 litru a nejvyšším výkonem 116 k (85 kW).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Hudson Italia měl několik pokrokových řešení, jako dveře zasahující do střechy k usnadnění nastupování a vystupování.
    Hudson Italia měl několik pokrokových řešení, jako dveře zasahující do střechy k usnadnění nastupování a vystupování.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Lavice za sedadly sloužila k ukládání zavazadel, které mohly být zajištěny proti posuvu řemeny.
    Lavice za sedadly sloužila k ukládání zavazadel, které mohly být zajištěny proti posuvu řemeny.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Matná palubní deska měla červenou barvu. Před dvouramenným volantem byl malý přístrojový panel s půlkruhovým rychloměrem.
    Matná palubní deska měla červenou barvu. Před dvouramenným volantem byl malý přístrojový panel s půlkruhovým rychloměrem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Sklopná opěradla sedadel byla tvořena dvěma tvarovanými podpěrami pro ramena a pro spodní část zad.
    Sklopná opěradla sedadel byla tvořena dvěma tvarovanými podpěrami pro ramena a pro spodní část zad.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pod víkem zadního zavazadlového prostoru našlo místo náhradní kolo.
    Pod víkem zadního zavazadlového prostoru našlo místo náhradní kolo.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Většina vyrobených kupé Hudson Italia byla prodána v Jižní Kalifornii. Líbil se hlavně ženám.
    Většina vyrobených kupé Hudson Italia byla prodána v Jižní Kalifornii. Líbil se hlavně ženám.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Hudson Italia využíval mechaniku sériového Hudsonu Super Jet z roku 1954.
    Hudson Italia využíval mechaniku sériového Hudsonu Super Jet z roku 1954.| Zdroj: Mecum
Vozy Hudson Italia se pravidelně účastní na soutěžích elegance a pravidelně tam získávají ocenění.
Prototyp kupé Hudson Italia. Po jeho dokončení v září 1953 s ním Spring s manželkou jezdili po Itálii.
Dvoudveřové kupé s hliníkovou karoserií v italském stylu Hudson Italia mělo panoramatické přední okno.
Originální bylo umístění koncových světel, směrovek a zpětných světlometů do zakončení tří chromovaných trubek na bocích zadních blatníků.
Šestice vyrobených Hudsonů Italia před továrnou Carrozzeria Touring v Miláně.
Přední nárazník byl uprostřed zalomený ve tvaru obráceného písmene V a zasahoval do velké oválné masky chladiče.
Nad zadním oknem měla Italia otvory k průtokovému větrání interiéru.
Otvory ve tvaru obráceného písmene V nad hlavními světlomety měly sloužit k přivádění chladicího vzduchu k předním brzdám.
Hudson Italia měl rozvor náprav 2 667 mm a byl dlouhý 4 648 mm.
Otvory na bocích před zadními koly měly za úkol ochlazovat zadní brzdy.
K pohonu zadních kol Hudsonu Italia byl zvolen řadový šestiválec s objemem 3,3 litru a nejvyšším výkonem 116 k (85 kW).
Hudson Italia měl několik pokrokových řešení, jako dveře zasahující do střechy k usnadnění nastupování a vystupování.
Lavice za sedadly sloužila k ukládání zavazadel, které mohly být zajištěny proti posuvu řemeny.
Matná palubní deska měla červenou barvu. Před dvouramenným volantem byl malý přístrojový panel s půlkruhovým rychloměrem.
Sklopná opěradla sedadel byla tvořena dvěma tvarovanými podpěrami pro ramena a pro spodní část zad.
Pod víkem zadního zavazadlového prostoru našlo místo náhradní kolo.
Většina vyrobených kupé Hudson Italia byla prodána v Jižní Kalifornii. Líbil se hlavně ženám.
Hudson Italia využíval mechaniku sériového Hudsonu Super Jet z roku 1954.