Logo magazínu

Hudson Italia (1953–1954): Amerika z Milána

1/18
Prohlédnout znovu

Hudson Italia (1953–1954): Amerika z Milána

Vozy Hudson Italia se pravidelně účastní na soutěžích elegance a pravidelně tam získávají ocenění. | Wheelsage.org
Prototyp kupé Hudson Italia. Po jeho dokončení v září 1953 s ním Spring s manželkou jezdili po Itálii. | Wheelsage.org
Dvoudveřové kupé s hliníkovou karoserií v italském stylu Hudson Italia mělo panoramatické přední okno. | Wheelsage.org
Originální bylo umístění koncových světel, směrovek a zpětných světlometů do zakončení tří chromovaných trubek na bocích zadních blatníků. | Wheelsage.org
Šestice vyrobených Hudsonů Italia před továrnou Carrozzeria Touring v Miláně. | Wheelsage.org
Přední nárazník byl uprostřed zalomený ve tvaru obráceného písmene V a zasahoval do velké oválné masky chladiče. | Wheelsage.org
Nad zadním oknem měla Italia otvory k průtokovému větrání interiéru. | Wheelsage.org
Otvory ve tvaru obráceného písmene V nad hlavními světlomety měly sloužit k přivádění chladicího vzduchu k předním brzdám. | Wheelsage.org
Hudson Italia měl rozvor náprav 2 667 mm a byl dlouhý 4 648 mm. | Wheelsage.org
Otvory na bocích před zadními koly měly za úkol ochlazovat zadní brzdy. | carstylecritic.blogspot.com
K pohonu zadních kol Hudsonu Italia byl zvolen řadový šestiválec s objemem 3,3 litru a nejvyšším výkonem 116 k (85 kW). | Wheelsage.org
Hudson Italia měl několik pokrokových řešení, jako dveře zasahující do střechy k usnadnění nastupování a vystupování. | Wheelsage.org
Lavice za sedadly sloužila k ukládání zavazadel, které mohly být zajištěny proti posuvu řemeny. | Wheelsage.org
Matná palubní deska měla červenou barvu. Před dvouramenným volantem byl malý přístrojový panel s půlkruhovým rychloměrem. | Wheelsage.org
Sklopná opěradla sedadel byla tvořena dvěma tvarovanými podpěrami pro ramena a pro spodní část zad. | Wheelsage.org
Pod víkem zadního zavazadlového prostoru našlo místo náhradní kolo. | Wheelsage.org
Většina vyrobených kupé Hudson Italia byla prodána v Jižní Kalifornii. Líbil se hlavně ženám. | Wheelsage.org
Hudson Italia využíval mechaniku sériového Hudsonu Super Jet z roku 1954. | Mecum

Rychle a zběsile po Česku: Takto někdo ublížil Audi A1, teď chce balík

Mansory představuje svou vizi amerického snu, upravený Cadillac Escalade

Volvo EX30 oficiálně: Elektrický luxus za lidovku? A to zrychlení!

Ostrá Toyota Prius skutečně vznikla! V Le Mans oslavuje závodní úspěchy Japonska

Nový TV Svět motorů: Vaculík a ojetý Civic, Audi RS 5 i popeláři

Nová Škoda Kodiaq se už vyrábí! Plug-in hybrid i mild-hybrid potvrzeny