Armstrong Siddeley Lancaster, Hurricane a Typhoon (1946–1952): Sedan, kabriolet a kupé

1/17
Přehled fotografií
Zavřít
  • Sedan Armstrong Siddeley Lancaster měl karoserii z ocelových a hliníkových plechů, upevněných na dřevěném rámu.
    Sedan Armstrong Siddeley Lancaster měl karoserii z ocelových a hliníkových plechů, upevněných na dřevěném rámu.| Zdroj: Karel Haas
  • Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane měl stejnou délku a šířku jako sedan Lancaster.
    Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane měl stejnou délku a šířku jako sedan Lancaster.| Zdroj: classicdriver.com
  • Přední „sebevražedné“ dveře se otevíraly proti směru jízdy, zadní po směru jízdy.
    Přední „sebevražedné“ dveře se otevíraly proti směru jízdy, zadní po směru jízdy.| Zdroj: classics.honestjohn.co.uk
  • Jednoduchá palubní deska byla obložena dřevěnou dýhou a všechny ručkové přístroje byly umístěné před volantem.
    Jednoduchá palubní deska byla obložena dřevěnou dýhou a všechny ručkové přístroje byly umístěné před volantem.| Zdroj: armstrongsiddeleyheritagetrust.com
  • Vzadu měl sedan Lancaster lavicové sedadlo s oddělenými opěradly a sklápěcí středovou opěrkou loktů.
    Vzadu měl sedan Lancaster lavicové sedadlo s oddělenými opěradly a sklápěcí středovou opěrkou loktů.| Zdroj: armstrongsiddeleyheritagetrust.com
  • Lancaster měl šest bočních oken, světlomety zapuštěné do předních blatníků a vysokou přední masku s vodorovným mřížováním.
    Lancaster měl šest bočních oken, světlomety zapuštěné do předních blatníků a vysokou přední masku s vodorovným mřížováním.| Zdroj: Wikipedia
  • Mezi předním a zadním blatníkem měl Lancaster široké stupačky.
    Mezi předním a zadním blatníkem měl Lancaster široké stupačky.| Zdroj: classiccars.brightwells.com
  • Víko kufru mělo závěsy dole, takže ukládání a vykládání zavazadel bylo dosti obtížné.
    Víko kufru mělo závěsy dole, takže ukládání a vykládání zavazadel bylo dosti obtížné.| Zdroj: swva.co.uk
  • Sedan Lancaster měl šest bočních oken a malé zadní okno.
    Sedan Lancaster měl šest bočních oken a malé zadní okno.| Zdroj: swva.co.uk
  • Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane.
    Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane. | Zdroj: handh.co.uk
  • Důležitou změnou proti sedanu bylo otevírání víka zavazadlového prostoru směrem nahoru, což usnadňovalo přístup.
    Důležitou změnou proti sedanu bylo otevírání víka zavazadlového prostoru směrem nahoru, což usnadňovalo přístup.| Zdroj: handh.co.uk
  • Dýhovaná palubní deska byla převzata ze sedanu. Před sedadlem spolujezdce byla uzavíratelná skříňka na drobnosti.
    Dýhovaná palubní deska byla převzata ze sedanu. Před sedadlem spolujezdce byla uzavíratelná skříňka na drobnosti.| Zdroj: armstrongsiddeleyheritagetrust.com
  • Dvoudveřové čtyřmístné kupé Armstrong Siddeley Typhoon opět vycházelo ze sedanu Lancaster.
    Dvoudveřové čtyřmístné kupé Armstrong Siddeley Typhoon opět vycházelo ze sedanu Lancaster.| Zdroj: shannons.com.au
  • Kupé Typhoon mělo látkou potaženou střechu. Mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.
    Kupé Typhoon mělo látkou potaženou střechu. Mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.| Zdroj: shannons.com.au
  • K časté výbavě patřily mlhové světlomety umístěné nad nárazníkem.
    K časté výbavě patřily mlhové světlomety umístěné nad nárazníkem.| Zdroj: Wikipedia
  • Střecha kabrioletu Hurricane se dala zajistit ve třech polohách. Částečně stažená poloha chránila jen cestující na zadních sedadlech.
    Střecha kabrioletu Hurricane se dala zajistit ve třech polohách. Částečně stažená poloha chránila jen cestující na zadních sedadlech.| Zdroj: Wikipedia
  • Vzácný model Landaulette se stahovací zadní částí střechy. Tento vůz byl určen pro vládu Malty.
    Vzácný model Landaulette se stahovací zadní částí střechy. Tento vůz byl určen pro vládu Malty.| Zdroj: Wikipedia
Sedan Armstrong Siddeley Lancaster měl karoserii z ocelových a hliníkových plechů, upevněných na dřevěném rámu.
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane měl stejnou délku a šířku jako sedan Lancaster.
Přední „sebevražedné“ dveře se otevíraly proti směru jízdy, zadní po směru jízdy.
Jednoduchá palubní deska byla obložena dřevěnou dýhou a všechny ručkové přístroje byly umístěné před volantem.
Vzadu měl sedan Lancaster lavicové sedadlo s oddělenými opěradly a sklápěcí středovou opěrkou loktů.
Lancaster měl šest bočních oken, světlomety zapuštěné do předních blatníků a vysokou přední masku s vodorovným mřížováním.
Mezi předním a zadním blatníkem měl Lancaster široké stupačky.
Víko kufru mělo závěsy dole, takže ukládání a vykládání zavazadel bylo dosti obtížné.
Sedan Lancaster měl šest bočních oken a malé zadní okno.
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Armstrong Siddeley Hurricane.
Důležitou změnou proti sedanu bylo otevírání víka zavazadlového prostoru směrem nahoru, což usnadňovalo přístup.
Dýhovaná palubní deska byla převzata ze sedanu. Před sedadlem spolujezdce byla uzavíratelná skříňka na drobnosti.
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Armstrong Siddeley Typhoon opět vycházelo ze sedanu Lancaster.
Kupé Typhoon mělo látkou potaženou střechu. Mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.
K časté výbavě patřily mlhové světlomety umístěné nad nárazníkem.
Střecha kabrioletu Hurricane se dala zajistit ve třech polohách. Částečně stažená poloha chránila jen cestující na zadních sedadlech.
Vzácný model Landaulette se stahovací zadní částí střechy. Tento vůz byl určen pro vládu Malty.