Ford Escort: Deset let jak půlhodina

29/61
Zavřít
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort platil za jeden z nejoblíbenějších automobilových modelů druhé poloviny dvacátého století. Jak rozdílné osobnosti se pod tímto jménem prezentovaly, dokazuje sychravý podzimní snímek z jihočeských Křenovic.
    Ford Escort platil za jeden z nejoblíbenějších automobilových modelů druhé poloviny dvacátého století. Jak rozdílné osobnosti se pod tímto jménem prezentovaly, dokazuje sychravý podzimní snímek z jihočeských Křenovic.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Jízdní chování bílého kombi s tuhou zadní nápravou a listovými pery vzadu působí velmi staromódně, zato zelený hatchback je proti němu komfortní skoro jako moderní auto
    Jízdní chování bílého kombi s tuhou zadní nápravou a listovými pery vzadu působí velmi staromódně, zato zelený hatchback je proti němu komfortní skoro jako moderní auto| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Výrazně hranatý hatchback z poloviny osmdesátek dokonale kontrastuje s oblinami karoserie kombi z pozdních šedesátých let
    Výrazně hranatý hatchback z poloviny osmdesátek dokonale kontrastuje s oblinami karoserie kombi z pozdních šedesátých let| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dvojice kruhových ukazatelů v přístrojovém štítu nabízí ve skutečnosti jediný „budík“. V pravém okénku se skrývají jen teploměr a palivoměr.
    Dvojice kruhových ukazatelů v přístrojovém štítu nabízí ve skutečnosti jediný „budík“. V pravém okénku se skrývají jen teploměr a palivoměr.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Takhle jednoduchou, přehlednou a líbivou palubní desku bychom chtěli mít v každém autě. Řidiče zde nevyrušuje vůbec nic.
    Takhle jednoduchou, přehlednou a líbivou palubní desku bychom chtěli mít v každém autě. Řidiče zde nevyrušuje vůbec nic.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Na rozdíl od našeho redakčního kadettu ročníku 1966 už má escort k dispozici bezpečnostní pásy, hlavových opěrek se však zatím nedočkal
    Na rozdíl od našeho redakčního kadettu ročníku 1966 už má escort k dispozici bezpečnostní pásy, hlavových opěrek se však zatím nedočkal| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zavazadlový prostor padesátiletého kombi ještě postrádá jakékoliv čalounění i krycí kryt nákladu, lavici však šlo sklápět kupředu
    Zavazadlový prostor padesátiletého kombi ještě postrádá jakékoliv čalounění i krycí kryt nákladu, lavici však šlo sklápět kupředu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam
    Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort Turnier 1.1
    Ford Escort Turnier 1.1| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dvoubarevné palubní desky byly v osmdesátkách trendem, stačí se podívat do kabiny nejstarších favoritů. Tlačítek a táhel přibývalo.
    Dvoubarevné palubní desky byly v osmdesátkách trendem, stačí se podívat do kabiny nejstarších favoritů. Tlačítek a táhel přibývalo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Útulné a pohodlné sedačky odpovídají poměrům osmdesátých let, celočalouněné opěrky tehdy představovaly luxusní výbavu
    Útulné a pohodlné sedačky odpovídají poměrům osmdesátých let, celočalouněné opěrky tehdy představovaly luxusní výbavu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Výklopné střešní okno s posuvným krytem proti oslnění platilo v osmdesátých i devadesátých letech mezi oblíbené výbavové doplňky. Nedivíme se…
    Výklopné střešní okno s posuvným krytem proti oslnění platilo v osmdesátých i devadesátých letech mezi oblíbené výbavové doplňky. Nedivíme se…| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zavazadelník pozdějšího hatchbacku má veškeré plechy zakryté plastovými obklady či čalouněním, plato se zdvihá společně s dveřmi
    Zavazadelník pozdějšího hatchbacku má veškeré plechy zakryté plastovými obklady či čalouněním, plato se zdvihá společně s dveřmi| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam
    Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ford Escort 1.6 CVH
    Ford Escort 1.6 CVH| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Německý kompakt americké značky byl v Tuzexu vybaven českou příručkou z britské rotačky
    Německý kompakt americké značky byl v Tuzexu vybaven českou příručkou z britské rotačky| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.
    Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.
    Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Vyhlášená výstava MSV v moravské metropoli každoročně veřejnosti předváděla nejnovější modely západních automobilů. Ford Escort zde patřil vždy k exponátům s největším zájmem veřejnosti.
    Vyhlášená výstava MSV v moravské metropoli každoročně veřejnosti předváděla nejnovější modely západních automobilů. Ford Escort zde patřil vždy k exponátům s největším zájmem veřejnosti.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford HEV
    Ford HEV| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford HEV
    Ford HEV| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford HEV
    Ford HEV| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford HEV
    Ford HEV| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Ford Escort
    Ford Escort| Zdroj: Auto Tip Klassik
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort platil za jeden z nejoblíbenějších automobilových modelů druhé poloviny dvacátého století. Jak rozdílné osobnosti se pod tímto jménem prezentovaly, dokazuje sychravý podzimní snímek z jihočeských Křenovic.
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Jízdní chování bílého kombi s tuhou zadní nápravou a listovými pery vzadu působí velmi staromódně, zato zelený hatchback je proti němu komfortní skoro jako moderní auto
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Výrazně hranatý hatchback z poloviny osmdesátek dokonale kontrastuje s oblinami karoserie kombi z pozdních šedesátých let
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort Turnier 1.1 a Ford Escort 1.6 CVH
Dvojice kruhových ukazatelů v přístrojovém štítu nabízí ve skutečnosti jediný „budík“. V pravém okénku se skrývají jen teploměr a palivoměr.
Ford Escort Turnier 1.1
Takhle jednoduchou, přehlednou a líbivou palubní desku bychom chtěli mít v každém autě. Řidiče zde nevyrušuje vůbec nic.
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Na rozdíl od našeho redakčního kadettu ročníku 1966 už má escort k dispozici bezpečnostní pásy, hlavových opěrek se však zatím nedočkal
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Zavazadlový prostor padesátiletého kombi ještě postrádá jakékoliv čalounění i krycí kryt nákladu, lavici však šlo sklápět kupředu
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort Turnier 1.1
Ford Escort 1.6 CVH
Dvoubarevné palubní desky byly v osmdesátkách trendem, stačí se podívat do kabiny nejstarších favoritů. Tlačítek a táhel přibývalo.
Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort 1.6 CVH
Útulné a pohodlné sedačky odpovídají poměrům osmdesátých let, celočalouněné opěrky tehdy představovaly luxusní výbavu
Ford Escort 1.6 CVH
Výklopné střešní okno s posuvným krytem proti oslnění platilo v osmdesátých i devadesátých letech mezi oblíbené výbavové doplňky. Nedivíme se…
Ford Escort 1.6 CVH
Zavazadelník pozdějšího hatchbacku má veškeré plechy zakryté plastovými obklady či čalouněním, plato se zdvihá společně s dveřmi
Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort 1.6 CVH
Vertikálně postavené zadní lampy jsou pro kombi nejpraktičtějším řešením, pozdější model ve verzi hatchback disponoval pevným zadním čelem a víko se otevíralo až nad svítilnam
Ford Escort 1.6 CVH
Ford Escort 1.6 CVH
Německý kompakt americké značky byl v Tuzexu vybaven českou příručkou z britské rotačky
Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.
Ještě v osmdesátých letech platila pětidveřová karoserie u kompaktních kombi za nadstandard. Vedle pozdějšího Opelu Kadett E Karavan se to týkalo právě Fordu Escort Turnier. Původní verze modelu s předním pohonem se vyráběla od roku 1982, výrazně zmodernizovaný model s přepracovanou přídí a novým interiérem se k prvním zákazníkům rozjel o čtyři roky později.
Ford Escort
Vyhlášená výstava MSV v moravské metropoli každoročně veřejnosti předváděla nejnovější modely západních automobilů. Ford Escort zde patřil vždy k exponátům s největším zájmem veřejnosti.
Ford Escort
Ford Escort
Ford Escort
Ford Escort
Ford Escort
Ford HEV
Ford HEV
Ford HEV
Ford HEV
Ford Escort
Ford Escort