Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Palubní deska verze Martini edition. Sedadla jsou čalouněná alcantarou. Vybavení přístrojové desky je příkladné.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Nezávisle zavěšená zadní kola. Obdobné řešení měla Alfa Romeo 147/156/GT a dnes Fiat 500 X.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
I osmiventilová verze dvoulitru je v přídi doslova napěchovaná. A je skloněná vpřed.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Přední náprava delty je velmi zajímavé konstrukce. Spodní rameno je dvoudílné. V závislosti na verzích se liší uchycení stabilizátoru, průměry silentbloků i čepů.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Kliky vozu mají citlivý mechanismus, který lze neopatrností poškodit. Zadní podběhy rády korodují ve viditelném spoji dvou plechů.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Osmiventilová verze hlavy válců|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Šestnáctiventilová verze hlavy válců. Všimněte si absence rozdělovače, který nahrazují cívky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil