Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG|
Zdroj: Svět motorů
Nabíjecí stanice|
Zdroj: ČEZ
Nabíjecí stanice|
Zdroj: ČEZ
Nabíjecí stanice|
Zdroj: Svět motorů
Nabíjecí stanice|
Zdroj: Svět motorů
Nabíjecí stanice|
Zdroj: Svět motorů
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB|
Zdroj: ABB
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB|
Zdroj: ABB
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB|
Zdroj: ABB
Jak jsou servisy a pojišťovny připraveny na opravy elektroaut|
Zdroj: Škoda
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Ionity|
Zdroj: FYI Prague
Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.|
Zdroj: Svět motorů
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane|
Zdroj: Iveco
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane|
Zdroj: Iveco
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane|
Zdroj: Iveco
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane|
Zdroj: Iveco