Vláda schválila zákon podporující ekologické vozy. Co to znamená?

6/26
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG
    Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: ČEZ
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: ČEZ
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice
    Nabíjecí stanice| Zdroj: Svět motorů
  • V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
    V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB| Zdroj: ABB
  • V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
    V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB| Zdroj: ABB
  • V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
    V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB| Zdroj: ABB
  • Jak jsou servisy a pojišťovny připraveny na opravy elektroaut
    Jak jsou servisy a pojišťovny připraveny na opravy elektroaut| Zdroj: Škoda
  • Ionity
    Ionity| Zdroj: FYI Prague
  • Ionity
    Ionity| Zdroj: FYI Prague
  • Ionity
    Ionity| Zdroj: FYI Prague
  • Ionity
    Ionity| Zdroj: FYI Prague
  • Ionity
    Ionity| Zdroj: FYI Prague
  • Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
    Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.| Zdroj: Svět motorů
  • Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
    Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane| Zdroj: Iveco
  • Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
    Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane| Zdroj: Iveco
  • Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
    Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane| Zdroj: Iveco
  • Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
    Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane| Zdroj: Iveco
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
  • SOR CNG
    SOR CNG| Zdroj: SOR Libchavy
Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
V Česku stojí již 200 nabíjecích stanic ABB
Jak jsou servisy a pojišťovny připraveny na opravy elektroaut
Ionity
Ionity
Ionity
Ionity
Ionity
Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
Iveco Stralis NP 460 HP CNG Biomethane
SOR CNG
SOR CNG
SOR CNG
SOR CNG
SOR CNG
SOR CNG