Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů|
Zdroj: acz
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru|
Zdroj: acz
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače|
Zdroj: acz
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor|
Zdroj: acz
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.|
Zdroj: acz