Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů

12/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
    Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů| Zdroj: acz
  • FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
    FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru| Zdroj: acz
  • Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
    Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače| Zdroj: acz
  • Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
    Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
    Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor| Zdroj: acz
  • Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
    Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
    Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
    Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
    S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.
    Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.| Zdroj: acz
Volvo Dual Clutch a FH16: Nahoru a dolů
FH 16 s dlouhým stálým převodem jelo na rychlostním limitu při tisíci otáčkách motoru
Při poklesu rychlosti pod 60 km/h ve stoupání jsme zapínali výstražné blikače
Na začátku prudkého klesání systém I-See zařídil při rychlosti 80 km/h podřazení na devítku a plný účinek motorové brzdy VEB+ o výkonu 375 kW.
Volvo
Volvo
Volvo
Kabina FH nabízí spoustu nejrůznějších odkládacích prostor
Ovládací tlačítka převodovky a dalších jízdních funkcí byla přhledně uspořádaná
Volvo
Volvo
Během stoupání jsme si mohli prohlížet krásně hornatou krajinu jižního Španělska
Volvo
Příjemná poloha za volantem je základem pohody řidiče a bezpečnosti provozu
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
S dynamickým řízením VDS nepůsobilo žádné potíže široké obutí předních kol rozměrem 385/55 R 22.5
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Volvo
Šestý úsek o délce padesáti kilometrů přinesl úžasné celkové převýšení 3,7 km. Motorová brzda byla téměř pořád v permanenci.