Volvo FH 500 DC: Větrem i sluncem

2/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volvo FH 500 DC: Větrem i sluncem
    Volvo FH 500 DC: Větrem i sluncem| Zdroj: acz
  • Volbu režimů R, N a A převodovky I-shift byla doplněna funkcí Hold pro zamknutí převodového stupně
    Volbu režimů R, N a A převodovky I-shift byla doplněna funkcí Hold pro zamknutí převodového stupně| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo opatřené dynamickým řízením VDS nemělo ani při poryvech větru problémy s držením směru
    Volvo opatřené dynamickým řízením VDS nemělo ani při poryvech větru problémy s držením směru| Zdroj: acz
  • Televize nad dveřmi řidiče fungovala velmi pěkně
    Televize nad dveřmi řidiče fungovala velmi pěkně| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Betonový náklad byl pečlivě přikurtovaný
    Betonový náklad byl pečlivě přikurtovaný| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Návěs neměl žádné speciální příplatkové spoilery
    Návěs neměl žádné speciální příplatkové spoilery| Zdroj: acz
  • Dvouspojkové ústrojí prodlužuje převodovku jen o 12 centimetrů
    Dvouspojkové ústrojí prodlužuje převodovku jen o 12 centimetrů| Zdroj: acz
  • Zelená čára ukazuje průběh točivého momentu v průběhu řazení u dvouspojkové převodovky Dual Clutch, šedá představuje buď přímo řazenou či automatizovanou převodovku bez ohledu na počet talířů spojky
    Zelená čára ukazuje průběh točivého momentu v průběhu řazení u dvouspojkové převodovky Dual Clutch, šedá představuje buď přímo řazenou či automatizovanou převodovku bez ohledu na počet talířů spojky| Zdroj: acz
Volvo FH 500 DC: Větrem i sluncem
Volbu režimů R, N a A převodovky I-shift byla doplněna funkcí Hold pro zamknutí převodového stupně
Volvo
Volvo opatřené dynamickým řízením VDS nemělo ani při poryvech větru problémy s držením směru
Televize nad dveřmi řidiče fungovala velmi pěkně
Volvo
Volvo
Betonový náklad byl pečlivě přikurtovaný
Volvo
Návěs neměl žádné speciální příplatkové spoilery
Dvouspojkové ústrojí prodlužuje převodovku jen o 12 centimetrů
Zelená čára ukazuje průběh točivého momentu v průběhu řazení u dvouspojkové převodovky Dual Clutch, šedá představuje buď přímo řazenou či automatizovanou převodovku bez ohledu na počet talířů spojky