Volbu režimů R, N a A převodovky I-shift byla doplněna funkcí Hold pro zamknutí převodového stupně|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo opatřené dynamickým řízením VDS nemělo ani při poryvech větru problémy s držením směru|
Zdroj: acz
Televize nad dveřmi řidiče fungovala velmi pěkně|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Betonový náklad byl pečlivě přikurtovaný|
Zdroj: acz
Volvo|
Zdroj: acz
Návěs neměl žádné speciální příplatkové spoilery|
Zdroj: acz
Dvouspojkové ústrojí prodlužuje převodovku jen o 12 centimetrů|
Zdroj: acz
Zelená čára ukazuje průběh točivého momentu v průběhu řazení u dvouspojkové převodovky Dual Clutch, šedá představuje buď přímo řazenou či automatizovanou převodovku bez ohledu na počet talířů spojky|
Zdroj: acz