Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky

1/10
Zavřít
  • Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
    Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky| Zdroj: acz
  • Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
    Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu| Zdroj: acz
  • Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
    Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu| Zdroj: acz
  • Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
    Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky| Zdroj: acz
  • Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
    Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná| Zdroj: acz
  • Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
    Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou| Zdroj: acz
  • I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
    I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka| Zdroj: acz
  • Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
    Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)| Zdroj: acz
  • Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
    Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH| Zdroj: acz
  • Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
    Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli| Zdroj: acz
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli