Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
1
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
|
Zdroj: acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
Zdroj: acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
Zdroj: acz
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
|
Zdroj: acz
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
|
Zdroj: acz
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
|
Zdroj: acz
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
|
Zdroj: acz
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
|
Zdroj: acz
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
|
Zdroj: acz
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
|
Zdroj: acz
Zavřít