Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
7
/
10
Prohlédnout znovu
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
|
acz
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
|
acz
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
|
acz
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
|
acz
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
|
acz
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
|
acz
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
|
acz
Nový Volkswagen California oficiálně: Základy osobního vozu a plug-in hybrid se čtyřkolkou
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se