Volvo Trucks I-Save, Turbocompound a Vecto: Dvojí tlak
14
/
14
Prohlédnout znovu
Volvo Trucks I-Save, Turbocompound a Vecto: Dvojí tlak
Volvo Trucks
|
Volvo Trucks
Volvo Trucks I-Save
|
Volvo Trucks
Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)
|
Volvo Trucks
Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou
|
Volvo Trucks
Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus
|
Volvo Trucks
Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj
|
Volvo Trucks
Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů
|
Volvo Trucks
Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování
|
Volvo Trucks
Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty
|
Volvo Trucks
Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.
|
Volvo Trucks
Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta
|
Volvo Trucks
Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas
|
Volvo Trucks
Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů
|
Volvo Trucks
Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH
|
Volvo Trucks
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem