Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)|
Zdroj: Volvo Trucks
Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou|
Zdroj: Volvo Trucks
Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus|
Zdroj: Volvo Trucks
Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj|
Zdroj: Volvo Trucks
Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů|
Zdroj: Volvo Trucks
Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování|
Zdroj: Volvo Trucks
Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty|
Zdroj: Volvo Trucks
Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.|
Zdroj: Volvo Trucks
Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta|
Zdroj: Volvo Trucks
Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas|
Zdroj: Volvo Trucks
Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů|
Zdroj: Volvo Trucks
Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH|
Zdroj: Volvo Trucks