Volvo Trucks I-Save, Turbocompound a Vecto: Dvojí tlak

10/14
Zavřít
  • Volvo Trucks
    Volvo Trucks| Zdroj: Volvo Trucks
  • Volvo Trucks I-Save
    Volvo Trucks I-Save| Zdroj: Volvo Trucks
  • Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)
    Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)| Zdroj: Volvo Trucks
  • Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou
    Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou| Zdroj: Volvo Trucks
  • Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus
    Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus| Zdroj: Volvo Trucks
  • Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj
    Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj| Zdroj: Volvo Trucks
  • Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů
    Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů| Zdroj: Volvo Trucks
  • Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování
    Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování| Zdroj: Volvo Trucks
  • Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty
    Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty| Zdroj: Volvo Trucks
  • Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.
    Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.| Zdroj: Volvo Trucks
  • Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta
    Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta| Zdroj: Volvo Trucks
  • Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas
    Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas| Zdroj: Volvo Trucks
  • Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů
    Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů| Zdroj: Volvo Trucks
  • Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH
    Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH| Zdroj: Volvo Trucks
Volvo Trucks
Volvo Trucks I-Save
Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)
Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou
Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus
Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj
Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů
Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování
Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty
Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.
Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta
Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas
Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů
Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH