Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
2
/
13
Prohlédnout znovu
Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
|
acz
Výborný výhled z vozidla je na stavbě důležitý také kvůli ostatním lidem
|
acz
Pomocný hydrostatický pohon všech kol Optitrack lze aktivovat během jízdy, protože používá k přenosu síly natlakovaný olej
|
acz
Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
|
acz
Distribuční model D s pohonem 4x4 se na stavbě uplatní výborně
|
acz
Řada C se širokou budkou nejčastěji používá lehký jedenáctilitrový motor pro dosažení velkého užitečného zatížení
|
acz
Úzká kabina modelu C stačí pro denní směny řidičů a sníží hmotnost vozidla
|
acz
Renault také nabízí super robustní model K Xtrem s nejsilnějším motorem DTI 13 o výkonu 383 kW
|
acz
Robustní konstrukce předních řiditelných náprav dovoluje extrémní terén
|
acz
Příď modelu K nabízí masivní tažné oko a robustní ochranu motoru
|
acz
Nezávisle zavěšená přední kola dovolují velký náklon
|
acz
Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
|
acz
Vozidla Renault Trucks pro stavbu: Dva a jeden
|
acz
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci