Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let
1
/
9
Prohlédnout znovu
Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let
Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let
|
acz
Trendem je vysokotlaké přímé vstřikování se společným tlakových zásobníkem. Oproti dieselům pracuje s řádově menším tlakem, zpravidla 200 barů.
|
acz
Kombinace přímého a nepřímého vstřikování Toyota D4-S používá dva injektory na válec. Jeden v sacím potrubí, druhý ve spalovacím prostoru.
|
acz
Abarth
|
acz
40 let vývoje vstřikování Bosch: vlevo původní systém D-Jetronic, vpravo aktuální Motronic
|
acz
Goliath GP700 E rovněž dostal vstřikování Bosch v roce 1952, o prvenství jej ale připravil Gutbrod
|
acz
Gutbrod Superior 700E
|
acz
Rambler Rebel 5.4
|
acz
Volkswagen 1600 LE
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte