Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let

8/9
Zavřít
  • Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let
    Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let| Zdroj: acz
  • Trendem je vysokotlaké přímé vstřikování se společným tlakových zásobníkem. Oproti dieselům pracuje s řádově menším tlakem, zpravidla 200 barů.
    Trendem je vysokotlaké přímé vstřikování se společným tlakových zásobníkem. Oproti dieselům pracuje s řádově menším tlakem, zpravidla 200 barů.| Zdroj: acz
  • Kombinace přímého a nepřímého vstřikování Toyota D4-S používá dva injektory na válec. Jeden v sacím potrubí, druhý ve spalovacím prostoru.
    Kombinace přímého a nepřímého vstřikování Toyota D4-S používá dva injektory na válec. Jeden v sacím potrubí, druhý ve spalovacím prostoru.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • 40 let vývoje vstřikování Bosch: vlevo původní systém D-Jetronic, vpravo aktuální Motronic
    40 let vývoje vstřikování Bosch: vlevo původní systém D-Jetronic, vpravo aktuální Motronic| Zdroj: acz
  • Goliath GP700 E rovněž dostal vstřikování Bosch v roce 1952, o prvenství jej ale připravil Gutbrod
    Goliath GP700 E rovněž dostal vstřikování Bosch v roce 1952, o prvenství jej ale připravil Gutbrod| Zdroj: acz
  • Gutbrod Superior 700E
    Gutbrod Superior 700E| Zdroj: acz
  • Rambler Rebel 5.4
    Rambler Rebel 5.4| Zdroj: acz
  • Volkswagen 1600 LE
    Volkswagen 1600 LE| Zdroj: acz
Vstřikování benzinu: Historie stará 112 let
Trendem je vysokotlaké přímé vstřikování se společným tlakových zásobníkem. Oproti dieselům pracuje s řádově menším tlakem, zpravidla 200 barů.
Kombinace přímého a nepřímého vstřikování Toyota D4-S používá dva injektory na válec. Jeden v sacím potrubí, druhý ve spalovacím prostoru.
Abarth
40 let vývoje vstřikování Bosch: vlevo původní systém D-Jetronic, vpravo aktuální Motronic
Goliath GP700 E rovněž dostal vstřikování Bosch v roce 1952, o prvenství jej ale připravil Gutbrod
Gutbrod Superior 700E
Rambler Rebel 5.4
Volkswagen 1600 LE