Výbava, která se nevyplatí. Opatrně na tyto drahé zhoršováky!
16
/
25
Přehled fotografií
Zavřít
Ilustrační foto
|
Zdroj: auto.cz
Prosklenou střechu má každá Škoda Enyaq Coupé, naštěstí se k ní dodává alespoň manuálně nasazovací roletka
|
Zdroj: Svět motorů
Skleněná střecha Tesly 3 vypadá efektně, jako řidič si ji ale vůbec neužijete a v létě to je doslova peklo
|
Zdroj: Svět motorů
Výchozí vzhled možná nepůsobí přísně, ale bývá čistý, elegantní a praktický
|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Sportovní pakety budí respekt, je to však vykoupeno horším komfortem a praktičností
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Nejlepší parkovací asistent jsme vyzkoušeli až v Číně, Luxeed S7 bez problémů i zcela sám řídí
|
Zdroj: auto.cz/Michal Dokoupil
Výrazné zkreslení couvací a 360° kamery. Samotný čtyřkový superb je na grafi ce přerostlý.
|
Zdroj: Svět motorů
Kodiaq a Superb 4 mají novější haldex s větším zadním diferenciálem, který řeší vyšší hlučnost starších verzí
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
SsangYong Korando je příkladem menšího auta, u kterého pohon všech kol zvýší spotřebu klidně o dva litry
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Základní Seat Leon má 16" kola a vysoké pneumatiky. Komfortní a chráněné proti poškrábání.
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Cupra Leon má výrazně nižší světlou výšku a 18" kola. Zábavě to neprospělo a z auta je kostitřas.
|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Docela příjemně řešená jsou digitální zrcátka v Hondě E, protože obrazovky jsou v přirozené poloze
|
Zdroj: Svět motorů
Příliš nízko umístěná obrazovka digitálního zrcátka v Audi e-tron, může ji zaclonit levá ruka na volantu
|
Zdroj: Svět motorů
Masážní sedačky si skutečně užíváme jen u prémiových aut, kde využívají pokročilé mechaniky
|
Zdroj: Svět motorů
Stejnou funkci dnes dostanete klidně i do malého Peugeotu 208, funkčnost je však diskutabilní
|
Zdroj: Svět motorů
Velké škodovky dnes za příplatek nabízí adaptivní podvozek DCC a v případě velkých SUV ho můžeme doporučit
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Stejná technologie, přesto se od zadní nápravy občas ozve ráz. U superbu je potřeba DCC ještě doladit.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Mercedes S je tradičně průkopníkem technologií a také pruhy udržuje na jedničku. Sám i změní jízdní pruh.
|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Neudržení středu pruhu, časté mikrokorekce, pozdní reakce na zatáčky. Tesla 3 nás nepřesvědčila.
|
Zdroj: Svět motorů
BMW 7 (E65) z přelomu tisíciletí. Ambientní osvětlení je všudypřítomné, přesto jen sotva postřehnutelné.
|
Zdroj: Svět motorů
Automobilky klidně nechají zákazníka připlatit za prvek, který způsobuje horší viditelnost a únavu
|
Zdroj: auto.cz/Lukáš Volšický
Příplatkové audiosystémy Meridian v Land/Range Roverech jsou špičkové, nejvyšší řady však stojí statisíce
|
Zdroj: Svět motorů
Srovnání reproduktoru systému Harman/ Kardon z BMW (vlevo) a lepšího aftermarketu. Usvědčuje už velikost magnetů.
|
Zdroj: Svět motorů
Povedený stoleček má třeba čínský Dongfeng Forthing U-Tour. Díky kvalitnímu zpracování je velmi stabilní.
|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podobný plastový výlisek evidentně není něco, za co by chtěl člověk připlácet. Na fotce Hyundai Inster.
|
Zdroj: Svět motorů
Zavřít