Vybrali jsme nejdostupnější SUV: Sedm levných horalů
103
/
103
Prohlédnout znovu
Vybrali jsme nejdostupnější SUV: Sedm levných horalů
Ilustrační foto
|
auto.cz
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Opravitelné elektromobily často míří na šrotiště. Zbytečně
Renault Scénic E-Tech osobně: Prostorný interiér s chytrými detaily
Martin Macík, vítěz Rallye Dakar: Příští Dakar bude výzva!
Velký test letních pneumatik pro SUV: Které koupit? A čemu se vyhnout?
EK objevila Ameriku: Reálná spotřeba je vyšší než oficiální