Vybrali jsme nejdostupnější SUV: Sedm levných horalů
88
/
103
Prohlédnout znovu
Vybrali jsme nejdostupnější SUV: Sedm levných horalů
Ilustrační foto
|
auto.cz
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Suzuki Ignis
|
Suzuki
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Opel Crossland X 1.2 Turbo
|
acz
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Kia Stonic 1.0 T-GDI (88 kW) 7DCT
|
auto.cz/Ondřej Lilling
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
|
acz
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Hyundai Kona Hybrid
|
auto.cz/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 2008 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků