Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
6
/
9
Prohlédnout znovu
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů
|
acz
Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin
|
acz
Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava