Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
14
/
34
Prohlédnout znovu
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Nejprve se vyrobí model z umělého dřeva (vpravo). Do něj se následně obtiskne speciální pryž, která poslouží jako základ pro sádrový model.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Forma váží několik set kilogramů. Zde již opracovaná míří na rozřezání.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
V dílně jsme se setkali s celou řadou obráběcích strojů
|
acz
Takto vypadá forma po odlití. Vnitřní i vnější část se musí obrobit.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Odvětrávací otvory se většinou vrtají manuálně. I to už ale dnes zvládnou stroje.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Bočnice jsou nejprve tepelně zpracovány. Až pak se soustruží na strojích CNC, které zároveň zhotoví i otvory pro odvzdušnění. Do bočnic se tvoří prostor pro výměnné štítky. Vše se při lisování otiskne na plášť.
|
acz
Trojrozměrný tisk probíhá na speciálních strojích za miliony. Detaily jsou výrobním tajemstvím.
|
acz
A je hotovo! Finální forma se právě obtiskla do pneumatiky.
|
acz
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika