Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
11
/
32
Prohlédnout znovu
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
|
acz
Extrémní zpětné zrychlení vozidla lze sledovat z chráněného prostoru za bezpečnostním sklem
|
acz
Nedestruktivní zkouška využívá obrovské zrychlení směrem vzad, které simuluje opačný náraz ve směru vpřed
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
V obou větvích bezpečnostního pásu jsou instalovány měřiče síly v pasu
|
acz
Instalovaná figurína s desítkami senzorů tvoří pro posouzení bezpečnosti vozidla nejdůležitější část celého měřícího řetězce
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz