Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
14
/
32
Prohlédnout znovu
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
|
acz
Extrémní zpětné zrychlení vozidla lze sledovat z chráněného prostoru za bezpečnostním sklem
|
acz
Nedestruktivní zkouška využívá obrovské zrychlení směrem vzad, které simuluje opačný náraz ve směru vpřed
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
V obou větvích bezpečnostního pásu jsou instalovány měřiče síly v pasu
|
acz
Instalovaná figurína s desítkami senzorů tvoří pro posouzení bezpečnosti vozidla nejdůležitější část celého měřícího řetězce
|
acz
Využití laboratoře DyCoT
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu