Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
130
/
135
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Je to ještě auto, nebo už kokpit malého letadla? Jistěže je to vozidlo, ale oči prostě z množství obrazovek úplně šílí. Jiné už to nebude.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Dá se očekávat, že Audi Q8 zaboduje hodně v USA (nebude-li Trump proti). I proto je místo řidiče vyprojektováno i pro prostorově mimořádně výrazné jedince.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Třímetrový rozvor zajišťuje cestujícím vzadu dostatek pohodlí. Svažující se střecha, která zvenčí vypadá tak elegantně, je zase o trošku připraví.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
V chilských Andách jsme se po asfaltových i nezpevněných cestách vyškrábali na hranicích s Bolívií až do výše 4520 m. Autu kyslík nechyběl. Lidem ano.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Kufr je zhruba o 200 litrů menší než u Q7, ale plně dostačuje
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Zadní světla jsou spojena linkou napříč celou šíří. Tato linie bude jasným poznávacím znamením v noci. Jako by říkala: Nehoň se za mnou!
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel