Cílem designérů byla co možná nejlepší aerodynamika. Verze se čtyřválci se chlubily součinitelem čelního odporu vzduchu jen 0,28.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Interiér verzí vyráběných od roku 1994 je zcela nový|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
klávesnice imobilizéru byla pod krytem. Elektricky se nastavuje dokonce i střední loketní opěrka.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Vrcholná verze modelu Xm, v našem případě Exclusive, se vyznačuje elektricky stavitelnými předními sedadly. Chyběla pouze paměť natavení.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Zadní lavice je otypována pro tři cestující. Pokud jsou jen dva, užijí si fenomenální pohodlí dané nejen rozměry sedadla, ale také prostorností.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Verze po modernizaci dostaly mimo jiné také zakryté úložné boxy ve dveřích|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Logo na masce charakterizuje navenek druhou sérii modelu XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Jízdní vlastnosti XM nabízely svému uživateli velmi vysokou kvalitu jízdy, zároveň také velmi dobrou stabilitu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Jednou z výhod karoserie liftback byl variabilní zavazdelník. To u dobových sedanů běžné nebylo.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
XM je liftback. Aby nedocházelo po otevření pátých dveří k úniku tepla (nebo chladu) z kabiny, je zde dodatečné sklo. Opravdu neuvěřitelné!|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Nejvyšší poloha karoserie|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Nejnižší poloha karoserie|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën XM|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera