Vzpomínáte na Citroën XM? Byl to luxusní dárek k sedmdesátinám

20/30
Přehled fotografií
Zavřít
  • Cílem designérů byla co možná nejlepší aerodynamika. Verze se čtyřválci se chlubily součinitelem čelního odporu vzduchu jen 0,28.
    Cílem designérů byla co možná nejlepší aerodynamika. Verze se čtyřválci se chlubily součinitelem čelního odporu vzduchu jen 0,28.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Interiér verzí vyráběných od roku 1994 je zcela nový
    Interiér verzí vyráběných od roku 1994 je zcela nový| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • klávesnice imobilizéru byla pod krytem. Elektricky se nastavuje dokonce i střední loketní opěrka.
    klávesnice imobilizéru byla pod krytem. Elektricky se nastavuje dokonce i střední loketní opěrka.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Vrcholná verze modelu Xm, v našem případě Exclusive, se vyznačuje elektricky stavitelnými předními sedadly. Chyběla pouze paměť natavení.
    Vrcholná verze modelu Xm, v našem případě Exclusive, se vyznačuje elektricky stavitelnými předními sedadly. Chyběla pouze paměť natavení.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Zadní lavice je otypována pro tři cestující. Pokud jsou jen dva, užijí si fenomenální pohodlí dané nejen rozměry sedadla, ale také prostorností.
    Zadní lavice je otypována pro tři cestující. Pokud jsou jen dva, užijí si fenomenální pohodlí dané nejen rozměry sedadla, ale také prostorností.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Verze po modernizaci dostaly mimo jiné také zakryté úložné boxy ve dveřích
    Verze po modernizaci dostaly mimo jiné také zakryté úložné boxy ve dveřích| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Logo na masce charakterizuje navenek druhou sérii modelu XM
    Logo na masce charakterizuje navenek druhou sérii modelu XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Jízdní vlastnosti XM nabízely svému uživateli velmi vysokou kvalitu jízdy, zároveň také velmi dobrou stabilitu
    Jízdní vlastnosti XM nabízely svému uživateli velmi vysokou kvalitu jízdy, zároveň také velmi dobrou stabilitu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Jednou z výhod karoserie liftback byl variabilní zavazdelník. To u dobových sedanů běžné nebylo.
    Jednou z výhod karoserie liftback byl variabilní zavazdelník. To u dobových sedanů běžné nebylo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • XM je liftback. Aby nedocházelo po otevření pátých dveří k úniku tepla (nebo chladu) z kabiny, je zde dodatečné sklo. Opravdu neuvěřitelné!
    XM je liftback. Aby nedocházelo po otevření pátých dveří k úniku tepla (nebo chladu) z kabiny, je zde dodatečné sklo. Opravdu neuvěřitelné!| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Nejvyšší poloha karoserie
    Nejvyšší poloha karoserie| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Nejnižší poloha karoserie
    Nejnižší poloha karoserie| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën XM
    Citroën XM| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Cílem designérů byla co možná nejlepší aerodynamika. Verze se čtyřválci se chlubily součinitelem čelního odporu vzduchu jen 0,28.
Citroën XM
Interiér verzí vyráběných od roku 1994 je zcela nový
Citroën XM
Citroën XM
Citroën XM
klávesnice imobilizéru byla pod krytem. Elektricky se nastavuje dokonce i střední loketní opěrka.
Citroën XM
Vrcholná verze modelu Xm, v našem případě Exclusive, se vyznačuje elektricky stavitelnými předními sedadly. Chyběla pouze paměť natavení.
Zadní lavice je otypována pro tři cestující. Pokud jsou jen dva, užijí si fenomenální pohodlí dané nejen rozměry sedadla, ale také prostorností.
Verze po modernizaci dostaly mimo jiné také zakryté úložné boxy ve dveřích
Logo na masce charakterizuje navenek druhou sérii modelu XM
Citroën XM
Citroën XM
Citroën XM
Jízdní vlastnosti XM nabízely svému uživateli velmi vysokou kvalitu jízdy, zároveň také velmi dobrou stabilitu
Citroën XM
Jednou z výhod karoserie liftback byl variabilní zavazdelník. To u dobových sedanů běžné nebylo.
Citroën XM
Citroën XM
Citroën XM
Citroën XM
Citroën XM
XM je liftback. Aby nedocházelo po otevření pátých dveří k úniku tepla (nebo chladu) z kabiny, je zde dodatečné sklo. Opravdu neuvěřitelné!
Nejvyšší poloha karoserie
Citroën XM
Citroën XM
Nejnižší poloha karoserie
Citroën XM
Citroën XM