Z vraku Škody 706 RTO udělal nádherný autobus: Renovace zabrala 12 tisíc hodin práce!

1/37
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Auto.cz
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Autobus nevypadá krásně pouze zvenku, ale i v interiéru si Pospíšil a spol. mákli
    Autobus nevypadá krásně pouze zvenku, ale i v interiéru si Pospíšil a spol. mákli| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • „Nejvíc mě překvapilo, jak se člověk zapotí při točení volantem. Na to jsem z moderních autobusů nebyl zvyklý,“ přiznává Martin.
    „Nejvíc mě překvapilo, jak se člověk zapotí při točení volantem. Na to jsem z moderních autobusů nebyl zvyklý,“ přiznává Martin.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Byli jsme vůbec jedni z prvních, kteří se ve vzkříšeném autobusu měli možnost povozit. Martin nám navíc připravil ke čtení Světy motorů z 60. let.
    Byli jsme vůbec jedni z prvních, kteří se ve vzkříšeném autobusu měli možnost povozit. Martin nám navíc připravil ke čtení Světy motorů z 60. let.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • „Určitě chci být otevřený veřejnosti. Takže plánuji nějaké svatby, nostalgické jízdy či srazy, až se situace zklidní,“ slibuje pětatřicetiletý muž z Dolních Kralovic.
    „Určitě chci být otevřený veřejnosti. Takže plánuji nějaké svatby, nostalgické jízdy či srazy, až se situace zklidní,“ slibuje pětatřicetiletý muž z Dolních Kralovic.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Barevné provedení odpovídá unikátnímu modelu z roku 1957, který byl připravený speciálně pro Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně
    Barevné provedení odpovídá unikátnímu modelu z roku 1957, který byl připravený speciálně pro Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Celkově spolkla renovace 12 000 hodin práce a přibližně milion a čtvrt korun
    Celkově spolkla renovace 12 000 hodin práce a přibližně milion a čtvrt korun| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 706 RTO
    Škoda 706 RTO| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
Škoda 706 RTO
Autobus nevypadá krásně pouze zvenku, ale i v interiéru si Pospíšil a spol. mákli
„Nejvíc mě překvapilo, jak se člověk zapotí při točení volantem. Na to jsem z moderních autobusů nebyl zvyklý,“ přiznává Martin.
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Byli jsme vůbec jedni z prvních, kteří se ve vzkříšeném autobusu měli možnost povozit. Martin nám navíc připravil ke čtení Světy motorů z 60. let.
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
„Určitě chci být otevřený veřejnosti. Takže plánuji nějaké svatby, nostalgické jízdy či srazy, až se situace zklidní,“ slibuje pětatřicetiletý muž z Dolních Kralovic.
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Barevné provedení odpovídá unikátnímu modelu z roku 1957, který byl připravený speciálně pro Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Celkově spolkla renovace 12 000 hodin práce a přibližně milion a čtvrt korun
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO
Škoda 706 RTO