Autobus nevypadá krásně pouze zvenku, ale i v interiéru si Pospíšil a spol. mákli|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Nejvíc mě překvapilo, jak se člověk zapotí při točení volantem. Na to jsem z moderních autobusů nebyl zvyklý,“ přiznává Martin.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme vůbec jedni z prvních, kteří se ve vzkříšeném autobusu měli možnost povozit. Martin nám navíc připravil ke čtení Světy motorů z 60. let.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
„Určitě chci být otevřený veřejnosti. Takže plánuji nějaké svatby, nostalgické jízdy či srazy, až se situace zklidní,“ slibuje pětatřicetiletý muž z Dolních Kralovic.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Barevné provedení odpovídá unikátnímu modelu z roku 1957, který byl připravený speciálně pro Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Celkově spolkla renovace 12 000 hodin práce a přibližně milion a čtvrt korun|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek