Z vraku Škody 706 RTO udělal nádherný autobus: Renovace zabrala 12 tisíc hodin práce!
18
/
37
Prohlédnout znovu
Z vraku Škody 706 RTO udělal nádherný autobus: Renovace zabrala 12 tisíc hodin práce!
Ilustrační foto
|
Auto.cz
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Autobus nevypadá krásně pouze zvenku, ale i v interiéru si Pospíšil a spol. mákli
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Nejvíc mě překvapilo, jak se člověk zapotí při točení volantem. Na to jsem z moderních autobusů nebyl zvyklý,“ přiznává Martin.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Byli jsme vůbec jedni z prvních, kteří se ve vzkříšeném autobusu měli možnost povozit. Martin nám navíc připravil ke čtení Světy motorů z 60. let.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
„Určitě chci být otevřený veřejnosti. Takže plánuji nějaké svatby, nostalgické jízdy či srazy, až se situace zklidní,“ slibuje pětatřicetiletý muž z Dolních Kralovic.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Barevné provedení odpovídá unikátnímu modelu z roku 1957, který byl připravený speciálně pro Mezinárodní strojírenský veletrh v Brně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Celkově spolkla renovace 12 000 hodin práce a přibližně milion a čtvrt korun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 706 RTO
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!