Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
17
/
25
Prohlédnout znovu
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel