Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
18
/
25
Prohlédnout znovu
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre