Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
24
/
25
Prohlédnout znovu
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...