Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
10
/
25
Prohlédnout znovu
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
Za řidítky Harley-Davidson Street Rod: Mistr krátkých tratí
|
acz
Pro korzování městem nepotřebujete víc než základní informace. Klasika jak má být.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Brzdy základního Streetu 750 nás zklamaly, Street Rod se polepšil a nemáme připomínky
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Stupačky jsou nepohodlně vysoko. Pravou patu můžete odložit na výfuk, ani to ale není komfortní a na brzdu je to pak daleko.
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Posilněný vodou chlazený dvouválec jede parádně, má fajn zvuk a spotřebu kolem 5 l
|
acz
Harley-Davidson Street Rod
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid