Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
8
/
18
Prohlédnout znovu
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
|
acz
Tuhá poháněná zadní náprava
|
acz
Porsche 928 bylo prvním autem s víceprvkovou zadní nápravou pojmenovanou Weissach s řízenou kinematikou.
|
acz
Integrální zadní náprava vozu Ford Mustang
|
acz
Tříprvková zadní náprava Alfy Romeo Giulietta
|
acz
BMW 850i (E31) uvedlo v roce 1989 integrální zadní nápravu
|
acz
Tříprvková náprava vozu Fiat 500X
|
acz
Typická ukázka zadní nápravy s trojicí ramen na každé straně
|
acz
Zavěšení Control blade Fordu Focus má na každé straně čtveřici ramen
|
acz
Slavný
|
acz
Integrální zadní nápravu používá také nový Jaguar XE
|
acz
Torzní příčka VW Corrada měla asymetricky tvarované silentbloky zajišťující elastokinematický efekt
|
acz
Typická ukázka zavěšení s torzně poddajnou příčkou
|
acz
Jedna z pozdějích intergálních náprav vozů BMW. Tahle je z řady 5 E60
|
acz
Tuhá zadní poháněná náprava odpružená podélnými listovými pružinami
|
acz
Podvozek Land Roveru Defender s tuhými nápravami
|
acz
Zavěšení Porsche 928 Weissach na obrázku z technické dokumentace k vozu
|
acz
VAZ 2101 neboli žiguli byl typickým představitelem ososbního vozu s tuhou zadní poháněnou nápravou
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu