Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?
15
/
88
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na automatické převodovce Aisin jsme oceňovali nejen plynulé rozjezdy a řazení, ale i možnost přepnout ji do trvale manuálního režimu, kdy pádla pod volantem poslouchá na slovo.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Místo na odložení telefonu s indukčním nabíjením je vůbec nejhůře dostupné v celém interiéru. Zde je bohužel i přípojka pro USB.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
|
Svět motorů
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
|
Svět motorů
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
|
Svět motorů
Finální prohlídky našeho vozu se zhostil samotný Josef Gamba
|
Svět motorů
Spodní kryt motoru je z pružného materiálu, a tak odolal četným kontaktům podvozku s nezpevněnými cestami, po nichž jsme vozem též jezdili.
|
Svět motorů
Po jeho demontáži se objevil zcela suchý a čistý agregát
|
Svět motorů
Vůz má precizní konstrukci brzd se všemi myslitelnými opatřeními proti nežádoucím hlukům
|
Svět motorů
Na předních destičkách zbyla půlka materiálu, zhruba v 80 000 km by byla nutná jejich výměna, asi už i s kotouči.
|
Svět motorů
Zadní destičky měly poslední milimetr materiálu, zřejmě kvůli častým zásahům stabilizačního systému. Přirozené opotřebení u aut je totiž zcela opačné. Investice 3850 Kč do nich je už opravdu akutní.
|
Svět motorů
Velmi zajímavé věci umí na vůz prozradit značková diagnostika. Filtr pevných částic, který zde je v unikátním provedení s tekutým katalyzátorem samočinně přidávaným do paliva, nám spaloval saze zcela bezvadně, a to dokonce v průměru až po 765 km
|
Svět motorů
Za náš test udělal vůz 10 019 startů, což je v průměru každé čtyři kilometry jeden.
|
Svět motorů
Baterie zůstala v dobré kondici, jenom by potřebovala dobít
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre